KJÆRLEIK

Verdens beste søster er endelig hjemme i Oslo igjen, og blir her resten av sommeren! WOHOOO ♥ Disse bildene er fra torsdag, hvor jeg inviterte både Madicken og Ulrik (broren min) på middag i leiligheten min. En aldri så liten søskenkveld! Vi lagde bønnetaco, drakk rødvin og koste oss til godt over midnatt. Søsknene mine er noe av det jeg er mest takknemmelig for i livet mitt, og jeg elsker at vi er så gode venner. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten dem! Gleder meg til resten av livet sammen og alle minnene vi har i vente. Spesielt til når vi (forhåpentligvis) får barn!! Vi har allerede planlagt at vi må få barn ca likt, alle skal bli bestevenner og vi skal feire jul sammen hvert år hele gjengen. Haha 🤠💛

Nå befinner jeg meg langt ut i gokk på en liten hyttetur- ville bare titte innom og si hei. Ønsker dere en super lørdag!! 

6 kommentarer
    1. Hvordan går det med søsteren din på profesjonsstudiet? hvilke karakterer har hun fått hittil? og hvilke fag tok hun opp for å få godt nok snitt for å komme inn?

    2. Anonym: Det er blitt ganske lyst ja! Og jo gjorde vel egentlig det, men plutselig fikk jeg et lite innfall om å bli lysere igjen. Nå vurderer jeg mørkere, HAHA. Skal ikke være lett <3

    3. Camilla: Hun tok opp så og si hele vgs på nytt for å få bra nok snitt 🙂 Går veldig bra på studiet og hun har fått gode karakterer <3 Akkurat hvilke får du evt sende henne en meld om og spørre selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg