SUMMER DAYS

– HYGGE PÅ KONTRASKJÆRET –

Madicken ♥​♥​♥​

Verdens beste Benny booo♥​

Blåskjell på Louise Aker brygge ♥​

Fine Celina og Fanny ♥

AH, kan ikke sommeren vare for alltid?! Og ikke minst dette været. Har vi noen sinne hatt en så bra sommer i Oslo? Herreguuud så deilig vi har det, og finværet har jo vart i snart 2 mnd. Jeg nyter virkelig livet for tiden! ♥

Bildene over er fra en herlig sommerkveld forrige uke, hvor jeg var på kontraskjæret med gode venner for å se kveldens VM-kamp, før vi turet videre til Aker Brygge for blåskjell og rosévin. Deretter dro vi faktisk en tur på Heidis av alle steder, haha. Ellers håper jeg dere også har det fint? Jeg sitter i bilen på vei nedover mot Kristiansand og Palmesus nå. Det har tydeligvis blitt en liten tradisjon, dette er tredje sommeren på rad hvor jeg drar dit! Jeg gleder meg SÅ mye, og denne gangen er også Bjørn-Erik med for første gang. Det er ingen jeg har det så gøy med som han, så forventningene til helgen er stoooore. Haha! Ser dere meg er det selvfølgelig bare å si hei 🍻💃🏽😘

15 kommentarer
    1. Hei. Følger deg på snap, og lurte på hvordan du får sånn «blått» filter på snappene? Jeg får det iallefall ikke opp på min snapchat, selvom jeg har oppdatert 🙂

    2. Jeg har skikkelig lyst til å skaffe meg en pomeranian, men er usikker på om det er lurt alene. Hvor mange / lange turer er du ute med Molly? Hvor lenge kan hun være alene i gangen? Kan du foreksempel lufte henne, dra ut på fest, sove borte og dra hjem 12 neste dag og lufte henne? Og må man gjøre noe spesielt om man har hund eller holder det å gå tur og leke litt?

    3. Anonym: Det kan du IKKE. Jeg ville aldri latt Molly være alene en hel natt 🙂 Å ha en hund er ekstreeeemt mye ansvar, også pomeranians selvom de er små- så jeg vil ikke oppfordre deg til å få en på egenhånd dessverre. Jeg hadde aldri fått til å ha Molly hvis ikke familien min hadde stilt opp med pass når jeg trenger, som de gjør nå <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg