NORSK SOMMER MED GOOD FOR ME

// annonse

Noen bilder fra Farris bad forrige helg!

Sjekk brunfargen jeg har fått av NORSK SOMMER, er det ikke fantastisk? Jeg har ikke reist i det hele tatt, kun solt meg litt her og der, og selvfølgelig tatt min daglig dose med betakaroten fra Good for me. Det gjør virkelig underverker, og jeg kommer til å være minst like brun som vennene mine når de kommer hjem fra ferie. Haha! Herregud så glad jeg er for at jeg kom over betakaroten for noen år siden- det gjør at jeg holder meg brun og fin året rundt. Og selvfølgelig at brunfargen blir enda dypere og varer enda lenger ♥ Hvem sier nei takk til det? Og hvorfor velge Betakaroten fra Good for me? Good For Me har brukt 5 år på å utvikle Betakaroten Gold for å lage et skreddersydd produkt som gir deg den perfekte brunfargen og god beskyttelse. I motsetning til andre betakarotenprodukter er Betakaroten Gold utviklet med MCT-olje fra kokos, en av de mest stabile oljene som sørger for bedre opptak av betakaroten i kroppen. I tillegg er den tilsatt vitamin E for enda bedre effekt. Med Betakaroten Gold får du en fin brunfarge med optimal mengde betakaroten fra naturlige kilder. Og sist men ikke minst: Betakaroten Gold fra Good for me er VEGANSK 🌱🍍🌞

Vil du prøve? Alle mine lesere får 40% rabatt hvis dere klikker på DENNE linken. Wooop!!

13 kommentarer
    1. Har klikket meg inn på bloggen din flere ganger om dagen i to uker uten noen oppdatering, så ble så glad når det var ett nytt innlegg, men må få innrømme at jeg ble skuffet når det bare var ett sponset innlegg som du er forpliktet til å legge ut..
      Er veldig synd, for synes du er en utrolig flink blogger i de periodene når du oppdaterer mye og har andre typer innlegg enn annonser.

    2. Over to uker siden du oppdaterte sist, også er det annonse. Skal bloggingen bli bedre snart eller? Synes du har sagt lenge nå at at NÅ skal det blogges masse og at du er så motivert, men det skjer jo aldri?? Det er sånn den15ende gangen du skriver om Betakaroten Gold nå på kort tid – du skriver akkurat det samme hver gang, det er ikke så gøy å lese om.

    3. Har du kommet inn på skole eller ikke? Virker nesten som du ikke har det, ettersom du ikle svarer på det

    4. Hei,
      Så spent og nygjerring på om du kom inn på studier til høsten? Søkte selv sykepleien i Bergen men kom ikke inn :/

    5. Hanna B: Åå du er nydelig da <3 Beklager det.. Både jeg og bloggen er litt i sommerferie modus :/ Men kommer sterkere tilbake etter ferien! Stor klem til deg og koselig at du liker bloggen min 🙂

    6. Therese: Som jeg skrev over her er jeg i litt sommerferie modus nå, og kjenner meg rett og slett ikke så motivert for å sitte inne på pcen dagen lang 🙂 Derfor blir det nok litt så som så blogging fremover også dessverre <3

    7. Syns du ikke det er litt rart at alle dere bloggerne får så syyk brunfarge og betakaroten er så bra, når det bare er 3mg betakaroten per pille? Kjøper man betakaroten i Sverige f eks er det både 50 og 100mg betakaroten i hver pille, større forpakninger og fortsatt billigere enn de du og resten reklamerer for 🤔

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg