STAVERN BILDEDRYSS

Åååh, gjør nesten vondt i hjertet å se på disse bildene.. Jeg ELSKER festivaler, og både Palmesus og Stavern var to uforglemmelige festivalhelger. Vi ble kjent med en stor gjeng gutter fra Bergen på Palmesus, og de slang seg like gjerne med på Stavern helgen etter også- HAHA. Så sinnsykt koselig! Det var jo egentlig bare meg, Benny og Madicken men plutselig ble vi en stooor gjeng likevel. Stavern var supergøy forresten, det var min første gang der. Mye større og mye mer “festival-feeling” enn Palmesus, men jeg tror faktisk jeg liker Palmesus bedre fordet. Der er det litt mer intimt og koselig synes jeg, Stavern kunne bli litt kaos til tider. Men herreguuud så gøy det er med festival, neste år skal jeg på minst 5 stk.. Hahaha! Vet ikke hvorfor jeg liker det så godt, men jeg synes det slår alt. Bilder fra Palmesus kommer forresten i et eget innlegg senere 💋💋💋

17 kommentarer
    1. Det der er ikke bildedryss, men en collage. Kan du slutte med det? Ser mye bedre ut når du har store bilder etter hverandre 🙂

    2. Hei! Lurte på om den linken til 40% på betakaroten fortsatt funker, fikk det ikke til når jeg skulle kjøpe nå.. evnt om du får en. Rabattkode til snart? Klem 🙂

    3. Har du Snart tenkt til å skrive om noe interessant? Og et innlegg som er lengre enn 4 setninger? Feks hvilket studie du ko inn på osv

    4. Det er mange innlegg du har lovet oss nå som du bare har droppet. Liksom kom igjen! Jeg fatter ikke hva du tjener penger på?? Her jobber vi vanlige folk ræva av oss, minus et par uker i sommerferien, og tjener en brøkdel av det du gjør. Og du gjør ikke en drit for det, annet enn repeterende annonser som vi har lest hundre ganger av deg allerede. Det er jo ikke det minste interessant for oss. Hvorfor skal folk gidde å sjekke innom her egentlig? For å se om det har kommet en ny rabattkode på nelly.com?
      Det er flere bloggere jeg følger som jeg virkelig unner pauser. Som ikke gjør det så ofte, som tar jobben sin seriøst, er takknemlige for oss lesere, og som gir beskjed på forhånd at nå trenger de et pust i bakken. De respekterer jeg. Du? Ikke tale om. Skjønner at du vil nyte sommeren, men du har jo holdt på slik i flere måneder nå. Vis at du setter litt pris på oss lesere.

    5. Det therese skriver er sant.. jeg tror de som vil kjøpe tannbleking og betakaroten med din rabattkode allerede har gjort det. Fy søren dette er dårlig..jeg tenker at når du som blogger bare har tid til å legge ut 3 innlegg per mnd, er det bedre å bare legge opp..?
      Skjønner det er vondt å lese, men the fact is at dette holder ikke mål, på langt nær 🙁

    6. Garantert at du bare slenger ut annonseinnlegg når du er redd for lommeboka blir tom, for du har null respekt for oss lesere. Det syntes at du virkelig haaater jobben din som er bloggen, men elsker og lever for inntektene. Hvem er det som har fått deg hit? Jo- det er oss. Skal du bare utnytte det? Dersom du hadde stått i et rom fult av oss lesere, hadde du virkelig hatt hjerte til å utnytte oss da også? For nå føler ihvertfall jeg meg bare brukt- for at du skal ha masse penger, dra på kule kjendisfester og ha råd til eksklusive ferier. Og DET blir for dumt, Andrea.

    7. Det er kanskje ikke så veldig spennende og gøy for oss lesere å lese annonselenker og bildedryss. Det som gjør en bra blogg er de som byr på seg selv. Her synes jeg dere er litt urettferdig , hun har ingen vanlig jobb, går vi på jobb kan vi skjule hvordan vi egentlig har det, men Andrea kan ikke det. Er ikke lett å blogge mye hvis hun har det vondt, sorg , stresset eller fortvilet.
      Håpe det går bra med deg og håper du snart kommer sterkere tilbake ❤️

    8. Du må være den dårligste bloggeren jeg vet om – alle har ferie og lever livet sitt slik du også gjør med sol, sommer, festing osv. Men alle utenom deg klarer å prioritere og lage innlegg for det. Gi og ta er det noe som heter 🙂

    9. Jeg er faktisk litt enig med kommentarene over her, i sommer har du ikke levert, Andrea. Enten må du slutte å love så mye, eller så må du begynne å holde løftene og droppe alle unnskyldninger. De sier at bloggere er selvstendige mediehus, men også de må levere litt hyppigere oppdateringer. Vi vil ikke se bilder fra palmesus i desember, akkurat som vi ikke hadde villet lese VG dersom de først tok seg tid til å dekke fjorårets valgkamp nå..

    10. Nå er jeg faktisk LEI Andrea. Å gå inn på bloggen din hver dag for så å se det samme jævla innlegget hver gang er så forbanna dårlig. Blir så skuffa og lei meg 🙁 Har du fått kreft ?

    11. Du burde sjekke ut Malakoff, og vurdere til neste år! (Dersom line-up blir bra) i hovedsak rockefestival, men er gjerne en god blanding!

    12. Du burde forsåvidt endre headeren din fra «en av Norges mest leste blogger« til «en av Norges minst oppdaterte blogger»

    13. Jeg er veldig enig med deg, Therese! Jeg kunne ikke sagt det bedre selv.
      – Jeg studerer selv nå fulltid og jobber litt ved siden av, og bare på studie har jeg ti arbeidskrav + 11 pensumbøker jeg skal gjennom per semester, i tillegg til jobb 15 timer i uken. Og jeg tjener så jeg så vidt klarer med, siden jeg tross alt er student. Hverdagen er tøff!
      Jeg vil nok ikke tjene skikkelig før jeg er ferdigutdannet, men da er det nok snakk om å tjene alt i fra 25- 45 tusen et sted, for å jobbe bokstavelig talt ” rævva av seg”.
      Og slik har de fleste studenter eller arbeidstakere det. Og de fleste studerer, fordi ja – det er fryktelig vanskelig å få jobb uten utdanning.
      Når det gjelder bloggere, kan de tjene alt i fra 5 tusen, 30 tusen, 50, 90 – og ja sikkert over det også i måneden!
      Sitter man da med en månedslønn som blogger med la oss si 70 tusen i måneden ( som er de mer enn de fleste som til og med jobber 100 % tjener) er det ekstremt urettferdig at de skal få disse pengene ved å reklamere for reklame, eller legge ut et par bilder av seg selv spise frokost, eller posere i ” dagens antrekk”.
      Dette er jo noe enhver idiot ville klart. Så det er mange som rett og slett mangler bakkekontakt av å ha ha for godt år inn og år ut.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg