SLIK SMINKER JEG HUDEN

Solpudder fra Mac // Rouge fra Mac // Highlighter fra Becca // Tinted moisturizer fra Laura Mercier // Glow primer fra Ysl

Natural & glowy

Jeg har fått mange spørsmål om jeg kan legge ut litt om hva slags sminke jeg bruker for tiden- så here we go. Jeg har virkelig roet ned på sminken de siste månedene, og har innsett at jeg i perioder har sminket meg aaaltfor mye. Haha! Falske vipper har jeg ikke hatt siden mars, og foundationen har blitt pakket bort i sommer. Bruker heller ikke noe liquid lipstick for tiden, kjører heller på med en naturlig lipgloss med litt farge eller bare carmex. Det føles faktisk skikkelig deilig med en mer naturlig look! Ellers anbefaler jeg virkelig “Tinted moisturizer” fra Laura Mercier, den er helt fantastisk. Dekker ikke noe særlig, men gir en lett, fin og jevn farge. Er helt forelsket i den! Jeg har fargen “Tawny”.  Highlighteren fra Becca er også helt amazing, lett den beste jeg har prøvd noen sinne. Der bruker jeg fargen “champagne pop” 🙂

11 kommentarer
    1. så gøy innlegg, hvor fikk du tak i den fra Laura Mercier? synes det er vanskelig å finne farge på nettet

    2. ååå har savnet blogginnlegg fra deg!! skjønner at du er opptatt med ditt asså, men blir så glad når jeg ser du har blogget! er innom å ser hver dag hihi
      hvordan går det med skole osv., har du kommet inn på sykepleien? <3

    3. Ser nesten all sminken du bruker er dyretestet, du som er så opptatt av dyrevelferd burde sette deg inn i kosmetikkindustrien også, det finnes veldig mange bra sminkemerker som ikke tester på dyr! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg