LETS GO TO THE BEACH

Noen bilder fra en liten tur til Ingierstrand med fammen her om dagen! Ingierstrand har virkelig blitt utrolig flott, en skikkelig fin sandstrand til å være Oslo. Er det noe vi har mangler på så er det sandstrender, men hit er det absolutt verdt å ta turen 🙂 Og herreguuud for en sommer vi har hatt, den varer jo evig. Er så glad for at jeg valgte å ha Oslo-sommer denne sommeren, jeg har virkelig ikke savnet utlandet eller reising et sekund. Nyter virkelig livet i Norge nå! Hvorfor reise bort når Norge er på sitt beste? Selv droppet jeg det i år, og kommer heller til å ta igjen feriene til vinteren når det er mørketid og minusgrader. SÅ mye diggere, hihi ♥

Håper dere nyter sommeren like mye som meg, fine dere!! ☀️☀️☀️

9 kommentarer
    1. Koselige bilder : )
      Nå er studiestart like rundt hjørnet, så da regner med med at jeg- inkludert flere av leserne dine lurer på om du kom inn på sykepleie til høsten?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg