JEG ER MED PÅ ÅRETS FARMEN!!

Heeey!

Haha, hvordan skal jeg starte på dette innlegget.. Det er nesten ikke så jeg tror på det selv- men jeg er en av årets Farmen deltagere! Dette innlegget er forhåndsskrevet, og kommer ut så fort pressen har sluppet årets deltakere. Det kan være jeg er inne på gården når dere leser dette innlegget, og det kan være jeg har kommet hjem. Ikke vet jeg- for dette er dagen før vi skal inn på gården og første innspillingsdag er i gang! 

Jeg kjenner meg ganske stresset nå, og om ca 3 timer tar crewet fra meg både PC og mobil. Da er det ingen vei tilbake, og ingen fler samtaler med nære og kjære. Da er det meg på egenhånd, som skal klare meg på Farmen med en gjeng jeg ikke aner hvem er. Ganske nervepirrende, men også selvfølgelig superspennende! En ting er sikkert, og det er at dette blir et minne for livet. Jeg føler meg utrolig heldig som fikk lov til å bli med på årets Farmen, og det er virkelig en unik opplevelse som svært få får oppleve. Jeg gleder meg til å reise 100 år tilbake i tid, glemme alt av utseende og overfladiske ting, null sosiale medier og rett og slett bare “bytte litt liv” for en stund. Det er jo slik det føles, for livet mitt nå blir fullstendig motsatt av hverdagen min hjemme. Jeg tror jeg kommer til å overraske dere positivt, for jeg er nok både smartere, tøffere og mindre overfladisk enn mange tror.  

Håper dere gleder dere til å følge med ❤️❤️ Premieren sendes på TV2 den 25. september!!!

40 kommentarer
    1. Uff å vi som har mast på annonserte blogginnlegg…..
      Gleder meg MASSE til å se deg inne, vil def heie på deg😍😍😍

    2. Åherregud så gøy!! Da gir det endelig mening at bloggingen i det siste har vært så som så! 😀 Åh, gleder meg til å se deg på skjermen!

    3. Bare lurer, Hvorfor er det greit å operere pupper og lepper, men ikke rumper? Blir dumt å være så dobbeltmoralsk..

    4. Unnskyld meg? Men er du på farmen bare for å vise deg fram eller? Burde tatt paradise hotel heller for dette blir bare for dumt

    5. Kan jo ikke kalle deg vegeterianer når du spiser fisk. Da er du peskiterianer. Vegeterianere spiser ikke NOEN dyr, veganere spiser ikke dyr, eller noen ting son er laget AV dyr, og pesketerianere spiser FISK men ikke andre dyr.

    6. Haha, fy faen for noen sjalu og bitre sjeler over her, da… stå på, du gjør god figur og ser SMASHING ut!! (Ikke at det egentlig er relevant for noe, men blir så oppgitt over kommentaren over her… du har en killer bod! Alle som sier noe annet tolker jeg som sjalue) For øvrig stemmer det at du er pescetarianer når du spiser fisk, men det har vel ingenting å si 🙂 Du har tatt et valg det står respekt av uansett! Gleder meg til å følge deg videre på farmen!

    7. Det burde du ha spart deg for. For en surveunge du er… Ikke har du noen spesiell personlighet heller.

    8. Synes du er kjempeflink jeg, er ikke mange som hadde turt å være med på farmen! Ble spesielt imponert over at du tok oppgaven med biene på strak arm, hadde aldri jeg gjort:) never ever

    9. Hvorfor er det greit å kommentere andres valg og utseende/personlighet, det kaller jeg dobbelt moralsk. Ta dere sammen folkens.
      Lykke til i Farmen, nyt opplevelsen!

    10. Du er så utrolig søt mot dyrene på Farmen! Det gjør meg varm i hjertet. Trodde kanskje du skulle være en sånn stereotypisk byjente som var redd for å få skitt under neglene, men utifra det jeg har sett til nå har det bare vært positivt. Og det at du er vegeterianer har jo ingen ting å si, det er bra du står på ditt og følger verdiene dine selvom det kanskje er fristende å spise kjøtt når det er så lite annen mat. Vet ikke helt når du ser dette, men masse lykke til! Dette greier du❤👊🏻

    11. Hei!
      Så på farmen og la merke til at du er vegetarianer – grunn du oppga var «Jeg elsker dyr mer enn alt i verden!»
      Sikkert grunn god nok det, men så la jeg merke til at du var ute å trakk garn og gledet deg til å spise fisk.
      1. Fisken er ett dyr
      2. Fisken blir pint (ihjel)
      3. Dyr du ikke spiser blir avlivet humant
      Så egentlig gir du f … i dyrene, men det er bare ‘den og den er bare såååå søt’, så de spiser jeg ikke – fisk derimot, den ekke søt, så den går ned på høykant.

    12. Håper du trekker deg så jævlig. Faen så forferdelig det er å høre på deg og Live. Drittunger begge to.

    13. Du ser fantastisk ut på farmen!! Her sitter vi hele familien og heier på deg, og håper at Sølvi ryker med rævva først ut av farmen 🙂 Makan til kjerring. UANSETT STÅ PÅ ANDREA <3

    14. herreguuud så forferdelig hun gamledama på farmen er mot deg… ser ut som hun er mer opptatt av ditt utseende enn å konsentrer seg om seg selv, for du ser jo driiit bra ut <3 heier på deg!!

    15. Er du alltid i dårlig humør eller deppa? Ser ut som du aldri smiler på farmen og som om du alltid synes alt er kjipt

    16. Morsomt med Farmen😊. Du har en aldeles nydelig strikkagenser der inne, – den grå med noe flettemønster og vide armer. Hvilken genser er det? Oppskrift?

    17. Hei dere som er litt haters på vegetar-valgene til Andrea.
      1: Vegetarianer er et samlebegrep for alle former for vegetar-retninger. Slik som at pescetarianer er en form for vegetarianer, men at de spiser fisk ( italiensk pesce ‘fisk’ )
      2: Fisk pines ikke i likhet med andre dyr. Dessuten handler det vel strengt talt ikke alltid om pining av dyr, men om et prinsipp som Andrea har satt seg. Og fisk er mye bedre for miljøet enn andre dyr, av den enkle årsak at vi bruker MAAAASSSSEEEE energi på å produsere kjøttprodukter fra svin/stofe og til en viss grad fugl. Fiskeinsudstrien kan ikke sammenlignes. (Her kommer også trasnsport under) 🙂 Så vær stille og sjekk fakta før dere uttaler dere så utrolig frekt mot en person som faktisk velger å gjøre noe for dyrene og planeten vår.

    18. Uff, får helt vondt av hvordan noen av de eldre damene omtaler deg. Voksne mennesker liksom, med et så naivt menneskesyn, og ikke ser deg som du er. Synes du virker som en herlig jente som tar i et tak!!! Heier på deg❤️ Det er helt sikkert at du er mer kvinne enn flere av de til sammen.

    19. Er bare nødt for å kommentere et svar til «rebecca» her oppe.
      Fisk som fiskes opp i garn «pines» helt klart, da de sitter fast til de ikke lenger har oksygen, fordi dem ikke får kommet seg opp i vannoverflaten. At svin/storfe pines er også bare tull. Stort sett har disse dyrene det veldig greit og er ikke utsatt for noen langsom, pinefull død. Dra heller ut å se hvordan ting praktiseres på gårder og dra ut på vannet og fisk selv, så får du nok en annen oppfatning.

    20. Så på reprisen av Farmen hvor storbonde N valgte 1.kjempe. Det å spille på at en guttunge er hypp på deg og du smisker for å få en guttekamp er kvalmt å se på. Han tror kanskje at han vil få et ligg med deg, eller fikk han det på forhånd?? Du er ikke en blogger med et bra budskap til unge jenter, og de der korte avklipte jeansene dine – kunne vært litt mer dekkende over rasshølet, du er med på Farmen, men det var nok kjendis Farmen du skulle deltatt i. Venneflokken min kaller det du driver med på Farmen for pr………., men ditt valg hvordan du bruker kroppen din.

    21. Hei! Hva heter den lyselilla genseren som du brukte i dagens artikkel på seher.no? Er den hjemmestrikket og har et navn? Den var veldig fin og stilig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg