DREAM LOCATION

Heeei!! ♥

I går var jeg med på tidenes lille eventyr-dag, og at det ble til er egentlig bare helt sinnsykt tilfeldig. Her om dagen satt jeg og Madicken midt på gata i Canggu og koste med noen løshunder (hihi klassisk meg), og så kommer det plutselig en random fyr bort til meg. Han bare “Are you Andrea from instagram?”, og jeg bare “eeehm.. yes???”, haha. Er IKKE vant til å bli stoppet i utlandet, og spesielt ikke av mennesker fra andre land enn Norge, så ble nesten litt satt ut. Gutten heter Joshua, er fra Croatia og har tydeligvis fulgt meg på instagram i årevis. Han er fotograf og lurte på om jeg kanskje kunne vært interessert i å ta noen bilder sammen en dag. Jeg fikk se instagrammen hans og wow- han er SÅ dyktig både når det kommer til video og bilder.

Vanligvis er ikke det noe jeg hadde blitt med på å gjøre, men jeg bestemte meg for å gjøre et aldri så lite unntak når det kom til han. En skikkelig søt og snill gutt, som virkelig visste hva han drev med! Det føltes veldig trygt og fint. Så jammen ble jeg ikke med han til den sykeste villaen noen sinne sammen med en spansk jente som heter Judit i går, og der vi både filmet og knipset bilder. Skikkelig random, men også en helt fantastisk morsom og kul dag. Gleder meg til jeg får alt av materiale, da skal jeg vise dere! Enn så lenge blir det litt behind the scenes bilder 😘

– CAMAYA BALI –

Altså, har ikke ord for dette stedet.. For en DRØM!

Joshua himself 😎

Litt live musikk slår aldri feil 🥁

MAGISK 💛

Vakre Judit 😻

Altså, jeg døøør😭😭 Hvordan kan noe være så magisk?? Og YES, jeg tok bilder her. Gleder meg sånn til å se, haha! 

Jeg har definitivt funnet ut hvor bryllupsreisen går til i alle fall- det skal være sikkert. I will be back 😏

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg