FINNS BEACH CLUB

// Sponset tur

BALI DAYS.. 🏝💛

I dag tok vi turen til Finns beach club, og det første jeg tenkte var “HVORFOR har vi ikke vært her før nå”. Jeg elsker beach club’er, og denne var virkelig akkurat min smak. Dødskult sted, god stemning, bra service, digg mat og rett og slett bare et perfekt sted å nyte en lat ettermiddag på. Den ligger i Canggu ca 10 min unna Lapoint campen, så det var også null stress å komme seg dit. Skal du til Bali så må du ta turen hit!! 

Ellers begynner ferien vår å nærme seg slutten, og som vanlig vil jeg ikke hjem. Livet er best på ferie, er det ikke? Jeg får så mye energi og livsglede når jeg reiser, og hver dag er et nytt eventyr. Allerede nå begynner jeg å stresse over når jeg skal få reist igjen, haha. Bjørn Erik har flyttet til New York nå, så spørs ikke om det blir en tur dit om ikke så lenge.. 💃🏼🍸⚡️

10 kommentarer

Siste innlegg