LAPOINT SURFCAMP CANGGU

// Sponset reise

Heii dere! 💛

Nå begynner ferien vår å nærme seg slutten og det suuuuger.. Vi har virkelig kost oss SÅ mye. Jeg elsker å være på surfcamp med Lapoint- det må være de beste turene jeg er på. Dette er jo faktisk min femte tur med dem, så det sier vel sitt.. Haha! Er så deilig å stå opp tidlig og starte dagen i bølgene på surfebrettet, det er seriøst den beste starten man kan få på dagen. God trening er det også- deilig å få vært sporty på ferie og ikke baaaare late seg. Ellers elsker jeg det sosiale aspekteret ved ferien, man blir kjent med en haug av kule folk fra verden rundt. Mange reiser alene, og det er virkelig null stress å få seg venner her. Så om du har lyst til å reise men ikke har noen å dra med- dra alene!! Helt seriøst, det kommer til å være null problem. Lapoint arrangerer minst en sosial aktivitet hver eneste dag som gjør at alle blir godt kjent, det er fellesmåltider på campen, og det blir også arrangert flere utflukter til kule steder i løpet av uken. Ellers er det alltid mange folk som henger på campen til en hver tid, så du er aldri alene heller 😉

Tenkte jeg skulle vise dere litt bilder fra campen:

DCIM100MEDIADJI_0299.JPG

Campen vår sett ovenfra, og meg og maddsen som chillern i bassenget 😎🏝

Welcome to Lapoint 🌸🌸🌸

Hovedhuset, med soverom i annen etasje og resepsjon/kjøkken/oppholdsrom i første etasje <3

På disse benkene spiser vi frokost og middag sammen hele gjengen! Sosialt og koselig ❤️

Alt du trenger til å kaste deg ut i bølgene 😏🏄🏽‍♀️

Meg som har det 10/10 😎

Volleyball bane! Her leker, spiller og koser folk seg dagen lang 🙂

Seee så fint det er her! Det er hele to fantastiske basseng-områder på campen 🐳

DCIM100MEDIADJI_0312.JPG

SISTER TIME 😻🍉👙🦄

Ellers må jeg bare legge til at campen har PERFEKT beliggenhet i Canggu. Canggu er et superhipt og kult sted, med en haug av unge mennesker, fantastiske spisesteder (suuuuper insta-venlige, hehe), fin strand + beach clubs, mange fine butikker og dødsbra uteliv. Alt er seriøst gåavstand fra campen, og det er så gull. Jeg har vært mange steder rundt på øya, men må si at Canggu topper lista. Neste gang jeg skal til Bali kommer jeg uten tvil til å bo her igjen! 

Hvis dere lurer på noe om Bali, Lapoint eller campen så er det bare å spørre meg i dette innlegget 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg