FOOD PERFECTION

// Sponset reise

SO FRESH 🍓🍉🍋🍍

Måtte bare poste disse bildene fra siste lunchen vår i Bali på KYND. Altså- blir det mer insta-venlig enn dette? Haha! WOW, for et fantastisk sted og for et fantastisk måltid. Skal dere til Bali dere ta turen dit en dag, det var nesten en opplevelse i seg selv å bare spise der. Så fresht, fint og godt! Hvorfor har vi ikke steder som dette i Oslo? Oslo henger så sinnsykt langt etter, jeg er helt sikker på at et sted som dette hadde blitt sykt populært.  

Ellers er jeg hjemme igjen, etter en fantastisk reise med Madicken og Lapoint. Jeg trengte virkelig en liten ferie etter harde kår på farmen, haha. Nå er jeg derimot klar for å ta hverdagen og Oslo-livet med storm igjen. Kjenner det er godt å være tilbake! ❤️

11 kommentarer
    1. Kom du ikke inn på sykepleie? Er det derfor du melder deg på reality -TV? Og isåfallhva er fremtidsplanene dine videre?

    2. Stakkars jente som igjen og igjen må lese kommentarer om hvor dårlig blogger hun er, når kommer svar på farmen spørsmål, hvorfor hun ikke går på sykepleien, for å ikke nevne alle kommentarer om både utseende og oppførsel på Farmen. Ikke rart hun blogger mindre, det er nettopp dere som får henne til å miste lysten til det. Absolutt ingen i verden som har KRAV på svar fra henne eller å vite noe som helst om henne egentlig. Liker du ikke henne eller bloggen, så klikk deg ut av den, problem solved.
      Hadde jeg fått så mye dritt hadde jeg nok lagt meg i et hjørne og grått, du er ufattelig sterk Andrea. Håper du husker at det er veldig mange av oss som leser bloggen din som genuint ønsker deg godt og heier på deg. Unner deg virkelig å reise og kose deg, nyt ungdommen din maks. Du skylder ingen ingenting 🙂 masse klemmer

    3. Kathy: Sååå søt du er!! Betyr skikkelig mye. Og du har helt rett, det er ganske demotiverende å bare få dritt hver gang jeg logger inn her.. Men derfor betyr også denne kommentaren ekstra mye. Tusen takk <3 <3 Stor klem til deg 🙂

    4. Kan du selge klær på tise? 🙂 Du har sikker mye du ikke bruker, som noen andre ville fått nytte av. Gjenbruk er bra! Du kan enten velge å ta pengene selv eller donere de til Unicef 🙂 Håper å høre fra deg ang. dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg