TUESZDAAAY

// Innlegget inneholder én annonselenke

Jakke Zara // Topp Saboskirt // Bukse HER (favorittbuksene mine atm, helt perfekt fit og SÅ fine♥)

God tirsdag, fininger! I dag våknet jeg til SNØ i Oslo, og det gjorde litt vondt i hjertet. Jeg hater vinter, og er virkelig ikke klar for kulde og mørketid de neste månedene. Vinteren har sin sjarm- ja, men for min del kunne den vart i maks en mnd og ikke fra oktober til mars. Det er aaaltfor lenge, haha! Er også litt beskymret for vinterdeperesjon, noe jeg ofte får.. Så håper virkelig jeg klarer å holde livsgnisten opppe til tross for årstiden vi har i vente. 

Anyways, I dag blir en fin dag! Jeg skal straks til Julia for å jobbe litt sammen, og så skal jeg møte Joakim Kleven for å filme til en musikkvideo han driver med. Det blir morro, og gleder meg til å se søte Joakim igjen! Så blir det kinodate i kveld, og jeg kjenner jeg har litt lyst til å se skrekkfilm.. Har noen av dere noe å anbefale noe som går på kino nå?? 👹🌚🤡

25 kommentarer

Siste innlegg