BRUN PÅ 1-2-3

Tenkte å vise dere mine favoritt-selvbruninger! Jeg tar riktignok nesten aldri selvbruning på kroppen da jeg som regel alltid er naturlig brun (haha), men om jeg skulle trenge en liten fresh up for en spesiell anledning er definitivt Sunspa en liten lifesaver. Jeg har vært fan av spraytanen til Sunspa i åååårevis, og det er den jeg alltid kjøper. Resultatet blir jevnt, brunfargen er dyp og kommer med en gang, den lukter godt og tørker fort.

Når det kommer til ansiktet derimot kan jeg gjerne bruke selvbruning flere ganger i uken! Jeg har ikke så veldig bra pigmenter i ansiktet og er som regel bleikest der, og i tillegg liker jeg å bruke ganske høy faktor for å beskytte huden min. Da er selvbruning helt perfekt for å føle seg fresh, og ikke minst for å matche brunfargen på resten av kroppen. Min favoritt til ansiktet er den dere ser på bildene over fra Clarins, den er helt nydelig. Det er en supermyk selvbruningskrem med en veldig fin farge, god lukt og tørker fort. Absolutt til å anbefale! Sunspa kan forresten også egentlig fint brukes i ansiktet, har gjort det flere ganger- men foretrekker å bruke en selvbruning som er beregnet for ansikt som Clarins sin 🙂 

Håper dere likte innlegget, det er ikke sponset- bare en helt ærlig liten anbefaling til dere 😘

8 kommentarer

Siste innlegg