FARMEN GIRLSA PÅ GRANCA 🌴

Denne frøkna holdt seg ikke hjemme lenge nei- HAHA! Jeg har kommet meg til Gran Canaria, og med meg er mine fantastiske Farmen-jenter. Vi er kun her på en langhelg, og vi koser oss sånn. Det er deilig å endelig kunne være sammen i 2018! Vi har jo kun hengt sammen i ganske tøffe kår og sult (hehe), så skikkelig herlig å bare kunne gjøre det stikk motsatte og nyte livet 100%. Sol, god mat, alkohol og avslapning♥ Også digg å kunne være sammen utenfor Farmen, med tanke på at det faktisk er et spill- noe som er litt slitsomt. Man vet jo aldri helt sikkert hva folk sier bak ryggen din, om de er hyggelige med deg fordi de har noen baktanker og alt det der.. Nå er vi sammen på ekte premisser og fordi vi vil. Og herregud for noen fine jenter jeg har delt dette eventyret med! Det er utrolig hvor nærme man kommer når man kun har hverandre og lever i sin egne lille boble midt inni skauen på en gård, haha. 

Nå skal vi ut å spise, jeg deler mer om turen senere. God lørdag dere❤️❤️

24 kommentarer
    1. Er det noen grunn til at du ikke fikser øyenbrynene dine? Du er jo veldig flink på ansiktssminke ellers, men brynene blir liksom ikke prioritert? haha. Kanskje du skulle fått noen tips til hvordan å fikse de? 🙂 Bryn er veldig viktig for innramming av hele ansiktet, så om du hadde markert de litt mer så hadde du nok også sett enda mer smashing ut (enn du allerede gjør..)

    2. Fake is the new image. Enn å utestenge EN jente. AV alle dere.. Veldig dårlig.. Ikke bra av derem.

    3. Du er den dårligste blogger og lyver som faen. Du lover at det skal komme svare på spørsmålsrunde , men hvor blir det av den egentlig?

    4. Hæ hvem snakker du om egentlig?^ Etter hva jeg har fått med meg er det flere enn en av damene inne på gården som ikke er med her? Og må bare si det, fyfadern så bra Dineke ser ut!! Litt av ei dame🤩

    5. Julie: Hehe, jeg vet veldig godt hvordan jeg sminker bryna- men jeg er ikke så glad i det bare. Sikkert fordi det er uvant, men jeg føler meg så fort “oversminket” når bryna er sminket 😛 Vet jeg burde prøve å venne meg til det, helt enig i at markerte bryn er kjempefint <3

    6. Hvis Se&hør har tatt dere med til Spania, skal ikke innlegget merkes med «annonse» eller «reklame»? Mulig jeg tar feil! Håper turen blir nydelig 🙂

    7. Kos dere masse!:)
      Så en person kommentere brynene dine over her, vil bare si at jeg synes de du har naturlig er kjempefine til deg. Håper ikke du tar til deg å sminke de annerledes enn de er. Tenker alltid at bryna man er født med passer best, evt med litt justering av mer/mindre.
      Selv om det er “in” å sminke bryna sine 2-3 ganger større nå, er det ikke dermed sagt at alle kler det. Tror mange unge i dag vil humre tilbake når de ser bilder av seg med oversminka bryn, slik mange litt eldre humrer tilbake når man ser gamle bilder av seg selv med overnappa bryn som var “in” i tiden vi var tenåringer 😉

    8. Hvorfor ville du ikke ha med Irene? Antar det er deg hun siktet til da hun sa på God Morgen Norge at noen ikke ville ha henne med på tur. Eller så var det Dineke som ikke ville. Barnslig er det i alle fall

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg