UT PÅ EVENTYR MED FARMEN-BOYSA🐴

God lørdag, dere ♥ For å være helt ærlig er det ikke verdens største forskjell på hverdag og helg for meg som er min egen sjef, men det er noe med det at alle andre har fri og at det ofte skjer mye gøy- så da setter jeg pris på helgen uansett. Nå skal jeg straks ta turen til Lashes by Kasja, og når jeg er ferdig der skal jeg møte Paal, Nikolai og Kjetil. Vi skal dra til en stall for å ri på hest, og så vidt jeg har skjønt skal også God kveld Norge bli med på slep- haha. Skal jeg være helt ærlig vet jeg svært lite om hva vi egentlig skal i dag, men tror nok det blir moro! Blir koselig å få litt kvalitetstid med boysa mine også, det var jo tross de jeg tilbragte mest tid med på Farmen 🙂 Kameraet blir med, og så forteller jeg mer om dagen senere. Woooop!

Ellers, tusen takk for all hjelp angående hårfarge.. Tror jeg kommer til å kjøre brunt om ikke så lenge. Spennende! Vi sneiks ☺️☺️

10 kommentarer
    1. Hei Andrea!
      Lurte bare på hvor jakka du har på deg på Snapchat er fra? Den svarte velour jakka? Den var utrolig fin <3 ha en fin dag videre!

    2. Dere lesere må da forstå at sykepleie studie har oppstart En gang i året, og ikke 10 (altså høsten), og at Andrea valgte å være med på Farmen i år, og da er det vel ganske åpenbart at hun sikkert skal heller ta det høsten 2019.
      Er bare å legge sammen 2+ 2, folkens! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg