KLAR FOR EN BRA DAG

Den berømte Farmen-genseren min som flinkeste mamma har strikket! Heldige meg, krysser fingrene for at jeg får den i et par farger til.. Haha ♥

God morgen dere! Ville bare stikke innom for å si hei på morgenkvisten. Har litt dårlig samvittighet for at jeg ikke blogget i går nå som jeg endelig er litt “back on track”, men i går var rett og slett en udugelig dag. Jeg bare hadde ingenting i meg i det hele tatt, og var bare helt lost og tiltaksløs. Haha.. Noen dager er man bare elendig og så får man heller håpe at morgendagen blir bedre. Vi har alle gode og dårlige dager, men synes det er så rart når man har en dårlig dag uten grunn- slik jeg hadde det i går.. 🤔

Anyways, I dag SKAL bli en bedre dag. Straks drar jeg for å møte min gode venninne og kollega Julia igjen, og så skal vi få tatt en haug av bilder til bloggen. Er så digg å ha “blogger-venner” og kunne hjelpe hverandre med bilder, ikke minst gjøre noe sosialt ut av jobb. Love it!! Håper dere også får en fin dag. Hvis dere har noen ønsker til blogginnlegg er det bare å pøse på, er som sagt veldig motivert nå og det må vi utnytte til det fulle 😘😘

15 kommentarer

Siste innlegg