WHAT I DO ON A BAD DAY

// Inneholder annonselenker for nelly.com

Processed with Rookie CamProcessed with Rookie Cam

Ansiktsmaske kit HER (nå på 25% med koden “VIP25” 💆🏼💅🏽

Lets go for gold ⚡️⚡️⚡️ (gullmasken i stor versjon finner dere HER)

Spa night 💛

Som jeg fortalte dere hadde jeg en litt dårlig dag i går, uten egentlig noen som helst grunn. Bare følte meg litt dritt, slapp og tiltaksløs. Jeg har lært at det er lite å gjøre med sånne dager, men det er én ting som i alle fall kan hjelpe litt for meg. Og det er rett og slett å kjøre på med litt spa! Jeg tok meg en lang dusj, hårkur, ansiktsmaske, tok på ny neglelakk både på tær og hender + smørte inn hele kroppen med bodylotion. Plutselig følte jeg meg faktisk 10 ganger bedre, og da kunne jeg i alle fall ta kvelden med en litt bedre følelse i kroppen.. 🙂 

Er ikke ansiktsmaske kittet sykt nice forresten?! Herregud, ble helt forelsket jeg. Hvem sier vel nei takk til 5 freshe, nye ansiktsmasker på badehyllen? Dette må være den perfekte julegaven til hun som har alt. 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg