I STALLEN MED FARMEN-BOYSA 😍

Hahaha, barna har det gøy! 

Fineste hesten! Så snill og skjønn ❤️

I vårt rette element 🐴🐴🐴

Meg og mine boys 😎

Måtte bare poste noen bilder fra da jeg og Farmen-kjekkasene dro til en stall i Bærum for å ri på lørdag! Det var koselig å få tilbragt litt tid med hester igjen, har jo tross alt hatt en hest i hagen i 7 uker på farmen- haha. Fine dølahesten Rauen på 13 år for å være helt korrekt! Det ble vel for å være helt ærlig egentlig ikke så altfor mye ridning, mest tull og tøys. Men uansett hyggelig å få litt kvalitetstid med boysa mine igjen, dette er virkelig tre helt fantastiske gutter som jeg har blitt veldig glad i. Tenk så mange fine minner vi har sammen, man knytter virkelig bånd på en unik måte når man lever oppå hverandre i 24/7 i lang tid. Håper på fler fine minner med disse tre i fremtiden også! ❤️🐴

5 kommentarer

Siste innlegg