OSLO’S BESTE SUSHI 😋

SUMO RESTURANT @ SOLLI PLASS

Her er litt bilder fra min koselige fredagskveld! Sumo har uten tvil Oslo’s beste sushi spør dere meg, det er virkelig sushihimmelen. Dere ser jo det på bildene over, altså- NAAAM. Anbefaler på det sterkeste å ta turen en dag hvis dere ikke har vært der enda- skikkelig fint og hyggelig lokale også. Vi ble sittende i timesvis med god mat, bobler i glasset og latter. En superfin fredag! I dag skal jeg faktisk møte jentene igjen, bare på tapaskveld hos Tonje & Lene. Så blir det ut på byen i kveld, og i dag kjenner jeg faktisk at jeg har lyst til å pynte meg skikkelig. Har jo fått så mange fine festantrekk fra Nelly nå, så må benytte muligheten til å få brukt det nå som jeg har den!💃🏼🍾 Håper dere får en fantastisk lørdag, sender en stooor klem til mine fine lesere ♥

7 kommentarer

Siste innlegg