2021, lets go!!

<a href=”https://www.bloglovin.com/blog/540812/?claim=pkw72cyy6zr”>Follow my blog with Bloglovin</a>

Hei dere! Da var det endelig første mandagen i 2021, og vi kan vel alle være enige i at det er i dag året begynner?! Til tross for corona-pandemien og ganske kraftige restriksjoner i Oslo, så kjenner jeg meg veldig motivert for hva året har å by på. Høsten har vært ganske tung for min del, og jeg hadde en periode i november hvor jeg var skikkelig nede. Har faktisk aldri følt det på samme måte tidligere i mitt liv, men det var som at jeg var helt tom. Husker kroppen føltes urolig konstant, akkurat som at jeg var redd hele tiden, jeg gråt opptil flere ganger om dagen, slet utrolig mye med søvn, tankespinn og generelt bare var sykt trist. Helt jævlig! Det skjedde flere ting i denne perioden som preget meg, og jeg hadde nok undertrykket litt egne følelser, så det var jo en helt naturlig reaksjon. Men uansett sykt ubehagelig og vondt da jeg stod i det. Men nå har jeg heldigvis kommet meg over den kneika, og vil si jeg har hatt det ganske bra de siste ukene. Føler meg glad, spent og motivert på alle plan i livet- og lurer veldig på hvordan dette året blir. Jeg har ganske store mål, og har tenkt til å jobbe hardere enn jeg noen sinne har gjort før! Kommer til å bli mye når jeg er student i tillegg, men det får jeg bare klare å sjonglere.

SIS 😍 Begge kjolene våre er fra NA-KD!! ♥

Ellers er det ikke lenge til jeg kjøper meg min første leilighet, og jeg kommer til å begynne å dra på visninger allerede nå i slutten av januar. Plutselig eier jeg en leilighet anytime, og det er helt sykt å tenke på! Jeg har riktignok tenkt til å pusse opp og ordne litt der jeg kjøper, så det er nok uansett en stund til innflytting. Men det blir sykt spennende og da føler jeg at et helt nytt kapittel i livet mitt starter! Som sikkert noen av dere har fått med dere har jeg bodd hjemme dette året for å spare penger, og selvom det har vært superkoselig så kjenner jeg naturligvis et behov for å ha mitt eget sted og leve mitt eget selvstendige liv. Så jeg gleder meg veldig, veldig, veldig mye til å flytte og komme tilbake til Oslo sentrum. Invitere på middager, være masse med venner og bare leve mitt beste liv 😎🙌🏻

Håper alt står bra til med dere også, og at dere kjenner dere motiverte for det nye året. Nå som vaksineringen er i gang må vi jo bare krysse fingrene for at ting letter litt etterhvert, og at vi kommer mer og mer tilbake til vår normale hverdag. Tenk så sykt det blir når man kan være på festivaler, konserter, danse på utesteder, reise osv igjen! Kommer til å være halleluja-stemning på landsbasis, haha! Ellers tenkte jeg å legge ut et svært bildedryss fra året som har vært, siden jeg nesten ikke blogget i 2020. Hadde det vært gøy å se? Vi snakkes snart ♥

9 kommentarer
    1. Herlig at motivasjonen for 2021 er der den nå er!! 😊

      Selv er jeg litt «overtroisk» blitt der. De siste årene har jeg stort sett startet et nytt år med nokså positiv energi og tro, unntatt i fjor. Så det hender jeg tar meg selv i å lure på om covid19 hadde spredt seg videre fra kina og blitt så globalt og alvorlig, og om det skredet ville skjedd, og mye annet tragisk, om jeg bare hadde tatt meg mer sammen januar i fjor.. Mest sannsynlig ja, men på en annen side lever vi jo o en veldig merkelig verden, hvor mye merkelige krefter og skapninger enda ikke er oppdaget.

      Feks er det faktum at alt som finnes faktisk eksisterer og har blitt til utrolig facinerende i seg selv. Nå sier jeg på ingen måte at jeg er gud, eller at jeg har jediske evner eller noe sånn, men.. Vi lever dog igjen i en veldig merkelig og mystifistisk verden.

    2. Bildedryss hadde vært fint:) Del gjerne også noen personlige mål for 2021 slik du gjorde på insta, det er spennende og motiverende å lese om. Selv har jeg ikke helt fått den “nytt år nye muligheter”-feelingen, så kunne trengt en liten push i riktig retning her. Ønsker å få gode treningsrutiner på plass da jeg vet hvor mye det gjør for humøret mitt, men motivasjonen er bare helt på bånn om dagen..Samme gjelder med skole, noe som begynner å bli litt kritisk. Har du noen gode tips og triks som kan hjelpe en som mangler gløden litt? Forresten fint å høre at det går bedre med deg <3 Du er helt klart ikke alene om å ha vært litt nede i de tunge høstmånedene når koronabegrensningene kanskje også treffer en ekstra hardt! Men det blir alltid bedre når det blir litt lysere ute heldigvis <3

    3. Så gøy å lese at det ikke er så lenge til du kjøper leilighet. Håper du tar oss med på veien, flytting og eventuelle oppussing. Lykke til!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg