4/6 eksamener dooone!!

Hei snuppiser!

Ville bare stikke innom for å vise at jeg lever, hihi. Det er fult kjør med eksamensperiode nå, som er grunnen til mitt fravær her inne. SÅ irriterende når jeg var så godt i gang tilbake her på bloggen, men planen er å kjøre i gang for fult igjen så fort jeg har fått juleferie. I dag ble jeg ferdig med min fjerde eksamen, og det var SÅ digg!! Nå er det bare to igjen mandag og torsdag neste uke, og så er jeg ferdig med første semester. Weee 😍 Og det beste av alt er at eksamenene hittil har gått superbra, jeg er så fornøyd med egen innsats og sitter igjen med en skikkelig mestringsfølelse. Hååper at jeg klarer å naile de to resterende også, og at jeg klarer å lese like mye som jeg gjør nå. Man blir så sjukt sliten, selv leser jeg sånn 10-12 timer hver dag- men det er 100% verdt det. Snart er det juleferie og da kan jeg kose meg og gjøre hva jeg vil, og det gleder jeg meg så mye til! 😄

 

PS: vinneren av Lapoint konkurransen kåret, du kan sjekke om du vant HER ♥ 

6 kommentarer
    1. Hei Andrea, jeg bestilte Black pods som du reklamerte for, men nå kan jeg ikke finne siden lenger, og på lignende sider har folk skrevet at dette er svindel. Kunne du svart på dette?

      1. samme her! Hva er din formening om dette Andrea? Dere er jo ansvarlige dere som promotere og blir sponset, og når ikke varen kommer frem enn gang(… ) til oss/konsumentene, hva er ditt gode ord til oss da? Merker jeg blir ordentlig forbannet, selv slettet du insta-bildet ditt med dissa poddsa i ørene. Fint å få et svar tilbake, håper jeg ikke må ta kontakt med forbrukertilsynet også!

    2. Heii! Jeg går på HK i Bergen og så på snapchat at du skal ha eksamen i samme fag som jeg nettopp har hatt. Vil absolutt råde deg til å ta det litt med ro, da det absolutt ikke er nødvendig å sitte oppe til sent på natt. Det handler om å få et overblikk over faget som helthet og bruke begrepene i besvarelsen, ikke pugge hver eneste powerpoint og side i boken. Dette er kun ment til hjelp:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg