5 reiser på 2 mnd (!!!)

Hei fineste dere💖

Startet dagen i dag med å drømme meg litt bort i arkivet mitt fra vinteren 2018.. Altså- herregud som jeg reiste! Jeg var jo bortreist nesten hele vinteren i fjor. Merker jeg blir skikkelig reisesyk av å se på disse bildene, for nå er jeg ubeskrivelig lei av vinter og kulde. Til sammenligning har jeg kun flyktet til varmere strøk i én uke denne vinteren, noe som er helt sykt til å være meg. Så hvorfor har jeg ikke reist like mye i år?

Hovedgrunnen er at jeg prøver så godt jeg kan å være mer økonomisk, og å spare så mye som mulig av det jeg tjener. Jeg kunne gjerne ha reist like mye, men da hadde det nok ikke vært så mye på sparekonto. Reising er det beste jeg vet om i hele verden, men reising er også dyrt. Så jeg har altså rett og slett valgt å ikke prioritere det, og heller overleve den kjipe vinteren i Norge som de aller fleste nordmenn også må. Litt surt, men føles veldig bra å heller ha spart de pengene. Det kommer jeg nok til å være glad for at jeg gjorde!! Kan ikke looove at det ikke blir noe mer reising før til sommeren, for kjenner jeg dør litt etter å reise nå- men vi får se, blir i alle fall ikke mer enn én tur i så fall🙈

Her er et lite bildedryss fra de 5 forskjellige turene jeg var på i løpet av 2 mnd (!!) forrige vinter: 

Processed with VSCO with c7 presetProcessed with VSCO with c8 presetImage and video hosting by TinyPic

Reise nr.1 i starten av januar: Gran Canaria i en uke 🌴✈️

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Reise nr.2 i januar: Island 😍❄️

 

Reise nr.3 i januar: Stockholm for å feire bursdagen min! 🥂

 

Processed with VSCO with c7 preset

Reise nr.3: To ukers ferie i Thailand i starten av februar 🐵🌞

Processed with VSCO with a4 presetProcessed with VSCO with a4 presetProcessed with VSCO with a4 presetProcessed with VSCO with a4 presetProcessed with VSCO with c8 preset

Reise nr.4: En ukes surfecamp i Sri Lanka i slutten av februar 🐚🌺

 

Image and video hosting by TinyPicProcessed with VSCO with 7 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with av8 preset

Reise nr.5: 10 dager i Los Angeles i starten av Mars🌴⚡️💖

 

Fler som drømmer seg bort til varmere strøk? 😫

 

15 kommentarer
      1. ift at Andrea åpenbart ikke kan tenke lengre frem enn til neste ferie er det vel litt mye å forvente at hun skal tenke på fremtidige generasjoners klima…

        1. Å få barn er like miljøfarlig haha, skulle fulgt deg en dag. Seriøst vi kan ikke slutte helt å leve. Å gjør det vi kan på andre områder. kommer til å reise men reise mindre, men reising er viktig for å vokse. Men de fleste ungdommer får vel sjokk når de reiser, blir jo skjermet for alt.

    1. Og igjen må jeg spørre… hvorfor tar du en vanlig badedrakt og drar den mellom skinkene, det ser teit ut!
      Og en siste ting… Vinteren er over nå. Mars er den første vår mnd, for selv om det er snø ute, så er det ikke vinter lengere!

    2. Du burde tenke litt mer på miljøet. Hvorfor ikke ta en lengre reise istedet for mange små? Sophie Elise er et forbilde der som nå faktisk velger å sette miljøet fremfor egen lyst

    3. Hva gjør du på flyet ila de lengre reisene? Er så utålmodig, og får aldri sove. Musikk er kjedelig, filmene er kjedelige, haha..

    4. Du har vel strengt talt reist seks ganger på to måneder, selv om du prøvde deg på å skrive «reise nummer 3» to ganger

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg