BACK AT IT 👊🏽

Jeg har vært skikkelig dårlig på å trene den siste måneden, og når jeg sjekket Sats-appen nå ser jeg at jeg faktisk jeg bare har trent én gang de siste 5 ukene- haha. Jeg vet ikke med dere, men jeg kjenner jeg sliter skikkelig med å komme meg ut nå som det har blitt så fort mørkt. Alt føles så mye mer ork, og det føles liksom helt unaturlig å stikke på trening når det er helt svart ute. Selvom klokken så bare er 17.. Men i dag følte jeg at nok var nok, og at jeg MÅTTE komme meg tilbake på trening. Det betyr så mye for psyken og lykkefølelsen min at jeg trener, og jeg merker at jeg ikke føler meg bra når det er for lenge siden sist. Så da ble det Barry´s på en søndag! Føler meg allerede litt svakere, men vet at formen kommer fort tilbake igjen når man setter i gang for fult. Nå har jeg fått overtenning og booket meg inn på Barrys i morgen tidlig igjen allerede, og så spinning på Sats tirsdag og onsdag. Haha😎👊🏽💥

Noen fler som også sliter med å komme seg på trening og at sofaen frister litt mer i disse tider? La oss motivere hverandre!! 😄💞

18 kommentarer
    1. Hei! Bare lurte på hvilken størrelse du har i tightsen? Tenker å bestille men er så usikker på størrelsen😘 ha en fin uke!

    2. Herlig! 💪🏻 Er tungt i disse tider, men det viktigste er å komme seg på trening – uavhengig av hvordan dagsformen er. Jeg hadde håpet «Whats On My iPhone» innlegget kom i kveld 🙏🏻

    3. Elsker sånne innlegg! Så flink du er som kom deg på trening! Kom meg på trening i dag selv, etter aalt for mange dager siden sist. Sliter med akkurat det samme som deg, føles helt unaturlig å skulle dra seg ut når det er helt svart ute. Merker det godt på motivasjonen.. men trening har alt å si for psyken min og hvordan jeg føler meg, så er helt avhengig av å få til hvertfall tre dager i uka. Hadde vært supert om du kunne laget flere innlegg om trening/øvelser, hva som motiverer deg etc. Blir super motivert av det:D ellers må jeg si at det er en fryd å klikke seg inn her og se at du skriver innlegg igjen. Du har vært min favoritt i alle år og jeg synes du gjør en kjempebra jobb. Skulle ønske jeg kjente deg, for du virker som en helt fantastisk person «3 stå på videre:))

      1. Åh, så skjønn du eeer!! Herregud blir så glad, tusen tusen takk <3 <3 Og ja skal absolutt prøve å inkludere mer trening her på bloggen 😀 Sender deg en stooor klem og masse lykke til med treningen din nå i vinter- dette nailer du 👊🏽💥

    4. Flink! Det blir lettere når man kommer inn i treningsrutinen igjen. 😀 Hvilken shake er det du kjøper på Barrys?

    5. Så flink du er! Det burde jeg også, men merker at det frister sykt lite nå som det er så mørkt og kaldt haha 🙂 kan du legge ut noen vegetariske middagsretter? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg