BILDEDRYSS FRA BURSDAGEN MIN

          ❤️

På lørdag feiret jeg 24 års dagen min med mine nærmeste, med en aldri så liten fest i leiligheten! Som dere kanskje ser på bildene var det virkelig en helt fantastisk kveld. Ostekake, masse mat fra Foodora, jellyshots, gaver, kort og en haug av fine mennesker. Alle hadde spleiset på diverse interiørting jeg ønsket meg til leiligheten, og så hadde alle skrevet en liten hilsen hver på et gigantisk kort. Herregud så koselig!! Ble helt rørt. Jeg har så mange fantastiske venner og mennesker i livet mitt, nesten så jeg må klype meg selv i armen. Føler meg helt utrolig heldig! Uten alle rundt meg hadde jeg ikke vært noen ting, de betyr hele verden for meg.

En fantastisk kveld, jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Dette var kanskje den beste bursdagsfeiringen jeg har hatt i hele mitt liv! Koste meg virkelig hvert eneste sekund. Vi avsluttet kvelden på et av favoritt-utestedene mine i Oslo- Stratos, hvor det ble dansing, skåling og gode samtaler til stengetid 😀

6 kommentarer
    1. Helluuu Andrea! Vet du hvor tiger-teppet er fra? Det var nyyyydelig????
      Forresten, har du noen tips til hvordan man kan skaffe seg venner? Typ venner man blir en gjeng med og kan ha det GØY med, ikke bare en venninne/bekjent man tar en cafètur med en gang i halvåret kun for å sosialiseres… Sistnevnte finner man overalt legger man ut en etterlysning på nettet. Det er vennene man har det gøy med og som man faktisk føler en relasjon til det er vanskelig å finne. Fulgt deg lenge og ser jo ut til at du alltid har hatt en drøss med nære venner, men skader ikke å spørre i tilfelle du sitter med noen gode tips på lur. Keep in mind at jeg verken jobber eller studerer for øyeblikket og deeet gjør vel kanskje venne-jakten litt vanskeligere, men jeg har gjort begge deler og fikk forsåvidt ingen nye venner av det heller. I fadderuken følte jeg vi ble veldig close og jeg hadde det forsåvidt syyykt gøy, men etter fadderuken gikk alle tilbake til sine og ja. Hva tror du skal til for at man knytter bånd og faktisk holder kontakt og blir close?
      Oooooog…. når kommer svarene på spørsmålsrunden? Håååper du tar deg tid til å svare???????????? klemsklems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg