BLACK WEEK ER I GANG 💾😍

// annonse

God sĂžndag beste dere!

I kveld tenkte jeg Ă„ tipse dere om at black week er i gang, og det er sykt bra tilbud pĂ„ bĂ„de Nelly og na-kd. PĂ„ nelly fĂ„r dere 25% pĂ„ absolutt alt, ingen merker eksludert. Det skjer kun en gang i Ă„ret og det er nĂ„! Og pĂ„ na-kd fĂ„r dere 30% pĂ„ hele siden. Dette er en unik mulighet til Ă„ handle bĂ„de julegaver og ting man selv har Ăžnsket seg til gode priser! Selv skal jeg klikke hjem alle julegaver denne uken for Ă„ spare mest mulig penger. Dessuten skal jeg sĂžrge for litt pĂ„fyll av sminke, hĂ„rprodukter, hudprodukter og slike ting som er ganske dyrt fra fĂžr men som man mĂ„ ha. Og kanskje unne meg noen fine klĂŠr selv ogsĂ„, hihi ♄

Her er mine favoritter fra NA-KD, hvor dere fĂ„r 30% pĂ„ alt med koden “Badendyck30” 💞💞

Kjole HER // Kjole HER // Kjole HER

Topp HER // Topp HER // Topp HER 

Topp HER // Topp HER // Topp HER

Genser HER // Genser HER // Genser HER

Genser HER // Genser HER // Genser HER 

Bukse HER // Bukse HER // Bukse HER

 

SĂ„ har jeg ogsĂ„ plukket med mine favoritter fra Nelly, hvor dere fĂ„r 25% pĂ„ ALLE merker med koden “BW25” 😍😍

Jakke HER // Jakke HER // Jakke HER

Jakke HER // Jakke HER // Jakke HER

Topp HER // Tights HER // Genser HER

Kjole HER // Topp HER // Kjole HER 

Veske HER // Toalettmappe HER // Mac-cover HER // Timberland sko HER // Superga sko HER // TÞfler HER // Maske-kit HER // Parfyme HER // Vipper HER 

HAPPY SHOPPING 🌾🌾

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg