DATE PÅ RADISSON BLU SKYBAR

Hei snupper <3

Først og fremst: Tuusen takk for masse tips og kommentarer på forrige innnleg, setter STOR pris på det. Nå har jeg vært i Riga i 5 dager, og vi koser oss masse. Begynner å bli bedre kjent, trasker mye rundt og alt føles veldig bra. Med en gang jeg kom var jeg litt skeptisk og tenkte hemmelig for meg selv “takk gud for at det ikke er jeg som flytter hit” (haha), men nå liker jeg det. Dessuten har jeg hørt at det er hundre ganger finere på sommeren, noe som garantert stemmer! Så det gleder jeg meg til å oppleve 🙂 

Anyways- vi har hørt mye bra om sky baren på Radison Blu her i Riga, og bestemte oss for å teste den ut for en liten lunsj i går. Dessverre var været ganske grått, men utsikten var uansett helt nydelig!! Baren befinner seg i 27 etasje, og vi fikk et bord rett ved siden av vinduet. Et kult sted å dra og absolutt noe man burde sjekke ut hvis man er i Riga, men prisene er ganske stive og porsjonene var SMÅ- såååå kanskje ikke en god idé å komme skrubbsultne slik vi gjorde. Wooops! Litt bilder fra i går: 

  

Kjekke kjæresten min! Og  guess what: han digger å ta bilder av meg og tar så mange bilder jeg ønsker uansett når og hvor. 10/10 fornøyd blogger, GOALS 😉

Seee så fint! 

Yummiiii!

Nå ligger jeg pjuskete i sofaen og nyser som en gærning, jeg har nemlig blitt superforkjølet! Maks uflaks. Men har vel bare meg selv å skylde- innrømmer at jeg ikke er den flinkeste til å kle meg godt på vinteren. Her går det i sneakers, ankelsokker og hull på knærne selvom det så er -10 grader🤦🏽‍♀️ 😂 Lærer tydeligvis aldri. Natta dere ❤️

8 kommentarer

Siste innlegg