DE SISTE BILDENE FRA ALTA

    

Måtte bare få vist dere de siste bildene fra Alta! Herregud for en fantastisk tur. I løpet av bare 3 dager rakk vi å se nordlyset, kjøre reinslede, besøke ishotellet Sorrisniva, kjøre snøscooter og kjøre hundeslede. INGEN av tingene hadde jeg gjort før! Snakk om å få krysset av ting på bucket listen sin, haha. Virkelig en tur jeg aldri kommer til å glemme, og absolutt noe jeg anbefaler alle å gjøre. Dessuten må jeg jo selvfølgelig legge til at det var superkoselig å endelig være alle farmen-jentene samlet igjen, vi føles faktisk ut som familie. Kanskje ikke rart etter alt vi har opplevd sammen ☺️

Sølvi driver Gargia fjellstue, hvor vi bodde under helgen. Der kan faktisk dere bo også! Hun tilbyr kost og losji + diverse utflukter, og har faktisk rundt 30 huskyer. Dødsfint sted, og Sølvi og mannen hennes som driver fjellstua er to helt nydelige mennesker. Så skal dere til Alta/Nord-norge, så anbefaler jeg uten tvil å bo der ❤️

2 kommentarer
    1. Synes det er synd at du ikke sier noen som helst form for unnskyld etter å ha latt leserne dine klikke seg inn til gamle innlegg i flere dager. Virker ikke som du bryr deg så mye, men håper jeg tar feil.
      Elsker å lese bloggen din, men er så synd at du ikke har fått kommet ordentlig i gang med bloggen det siste året. Du sier gang på gang at «nå er jeg tilbake», men så går det 4-5 dager, så skjer det samme igjen

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg