Den beste bursdagen❤️

24.januar fylte jeg 24(!!!) år, og det var definitivt en bursdag som jeg aldri kommer til å glemme. Tilbragte den med kjæresten, som virkelig stod på fra morgen til kveld for å gjøre det til den beste bursdagen jeg kunne ha hatt. Dagen startet med at jeg ble vekket med ballonger på gulvet, frokostbord, kake, 24 røde roser og kort. Så kos! Etter en lang og deilig frokost dro vi på trening, etterfulgt av en aldri så liten tur til The thief spa. Der hadde vi en behandling på 60 min som heter “Thief Hamam”, som var sjuuukt digg og spesielt. Så chillet vi litt på spaet, badet og spiste frukt- før vi tok turen hjem igjen. Da var det bare å fikse seg før middag på indisk restaurant, og sååå hadde han bestilt kinobilletter til “A star is born”. Filmen var  DØDSBRA til dere som ikke har sett den enda, anbefales på det sterkeste.

Herregud som jeg ble skjemt bort, haha. Var bare overraskelse etter overraskelse! Verdens snilleste og søteste kjæreste uten tvil, jeg er heldig ❤️

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg