DETTE VAR GØY

// Annonse

Heii!

Tenkte jeg skulle fortelle litt om helgen! Jeg skulle jo som sagt til Stockholm for å feire Nelly´s 15 års dag, og gledet meg som alltid. Nelly er sykt flinke på å arrangere fester, og går alltid all in. Men gud- vi var virkelig tidenes gjeng på tur! Fikk helt sjokk da jeg møtte opp på Gardermoen for å møte de andre, vi var vel nærmere 40 stk fra Norge. Alt fra større influencere til mindre influencere, og en haug med youtuber´s. SÅ hyggelig! Vi har pleid å ikke være så altfor mange som reiser på disse turene, så jeg synes det var skikkelig koselig å være en så stor gjeng. Ikke minst bli kjent med litt nye folk.

Ellers har jeg VLOGGET fra helgen! Haha, wihuuu!! Jeg har lyst til å begynne litt med youtube for at følgerne mine skal bli bedre kjent med meg, og da tenkte jeg en liten helge-vlogg fra Stockholm turen var en fin start. Den er straks ferdig redigert, og jeg gleder meg til dere skal få se 🙂 Det er min første youtube video på årevis så jeg er litt rusten, men legger den ut uansett! ♥

Her har dere et lite bildedryss fra helgen, enn så lenge:

DAG 1, FREDAG:

Babeeen 💃🏽💃🏽

Pizza, drinks og mingling 😋

Fine Julia og Katrine fra This is PR ♥ Toppen min finner dere HER og buksen HER.

Nina i Nelly 🌟🌟🌟

(bilder tatt av flinke @emmagrann)

DAG TO, LØRDAG:

Kjolen min finner dere HER

Sofie, Julia og Anna :)) Møtte Sofie for første gang i helgen og hun var bare helt nydelig, digget henne! ♥

Cheeers ♥♥♥

Hva synes dere forresten om den nye headeren min? Herreguuud som det var på tide å få byttet ut den gamle, hadde hatt den i 2 år og var dritt lei. Føles så forfriskende med en splitter ny header!! 😍✨

3 kommentarer
    1. Andrea: Du inspirer meg så sjukt gjennom blogg og insta 😍 kan du være så snill å lage et «Whats on my iPhone» innlegg???

    2. Andrea! Kan ikke du være så snill å lage et «Whats On My iPhone» innlegg?? Det er så inn nå, og fler enn meg som har lengtet etter det lenge fra deg Du inspirer om alt, så hvorfor ikke når det kommer til å organisere telefonen og app-tips? Vær så snill å lag et slikt morsom og inspirerer innlegg for oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg