EKSKLUSIV 25% RABATTKODE PÅ NELLY♥

// annonselenker

Jeg har MAST på Nelly om å få en egen rabattkode til mine fantastiske lesere, og endelig fikk jeg en! Det er jo årets største fest-sesong denne måneden, og jeg skjønner hvor kjipt det er å måtte punge ut med store summer for nye antrekk. Derfor får dere nå 25% på alt fra NLY by Nelly, altså alle NLY-brands. Ikke dårlig hæ???

Bruk koden “ANDREA25” i kassen og så er dere good to go. Pssst.. Koden varer kun til i morgen (5-des) kl 23.59, så vær raske ? Her er mine favoritter, og rabattkoden fungerer selvfølgelig på alle plaggene nedenfor:

Genser HER // Genser HER // Genser HER

Topp HER // Body HER // Topp HER  

Sett HER // Jumpsuit HER // Kjole HER

Kjole HER // Kjole HER // Kjole HER

Kjole HER // Kjole HER // Kjole HER

❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg