EN AV DE BESTE JEG VET <3

😜 Olajakke gjengen 😜

I går møtte jeg Glenn i byen, og det var en skikkelig koselig dag! Vi tok bilder, tittet litt rundt i butikker og avsluttet med 3 øl og peppes pizza. Haha, hvor digg? Jeg er jo veldig sunn og trener mye for tiden, så kjente virkelig at en skikkelig cheat day var etterlengtet. Cheat days er viktig å ha i blant, og det er bare sunt. Vi satt på peppes i timesvis og bare snakket om alt fra fortid til fremtid, jobb og kjærlighet. Glenn er uten tvil et av mine favorittmennesker, og jeg er så utrolig takknemmelig for å ha en så fin venn som han. Han er virkelig like fantastisk på innsiden som på utsiden! Gode venner er gull verdt- og for meg er det viktigste at vennene mine har gode verdier, er snille mennesker, at vi løfter hverandre opp og er gode inflytelser i hverandres liv. Dårlige venner er ikke verdt en eneste kalori, og heldigvis har jeg ingen av de ♥ Jeg er utrolig skeptisk på hvem jeg tar inn i livet mitt og analyserer folk veldig, får jeg dårlige vibes av noen så holder jeg meg unna. Enkelt og greit!

Nå skal jeg ut å gjøre litt ærender + ta meg en tur på sats, før Fanny A (bassa) kommer på middag i kveld. Goood torsdag så snakkes vi snart igjen, fine dere! 😘

3 kommentarer
    1. hur gott!! du gleder så mycket med din utstrålning! hvilket sats senter trener du på/anbefaler du med stairmaster/trapp? kram

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg