En etterlengtet ferie ♥

Siden sist har jeg blant annet.. Vært en uke på Gran Canaria! En etterlengtet liten flukt fra vinteren, og ikke minst den første ferien med my looove! Vet mange av dere har fått det med dere allerede, men ja- hvem skulle trodd, jeg har blitt forelsket igjen. Jeg hadde egentlig mistet all tro og håp om kjærligheten, men den kommer vel nettopp når man minst venter det. Jeg ønsker ikke å dele så mye om verken han eller oss enda, men kan si at jeg er veldig lykkelig og virkelig har møtt verdens beste gutt på alle måter. Vi har det helt fantastisk fint og gøy sammen!

Ellers var det sykt digg å kjenne solen på kroppen igjen, lade batteriene og bare nyte 100%. Vi kom hjem for en drøy ukes tid siden, og jeg kjenner jeg savner det allerede! Må nok bli i alle fall en ferie til før våren kommer, vinteren her hjemme er altfor lang. Hva, hvor eller med hvem vet jeg ikke enda- men vi kjenner jo meg, haha. Reising pleier det å bli! ✈️

8 kommentarer
    1. Gratulerer så mye <3

      Dette er litt utenom innlegget, men jeg har slitt med mat i mange år og har i dag endelig blitt veldig bra. Likevel syntes jeg det er vanskelig å være avslappet med mat rundt andre og tør f.eks ikke date noen/ ha kjæreste fordi da føler jeg et press til å holde meg slik jeg er når vi har møttes og derfor aldri tørr å unne meg noe usunt.

      Hva er ditt forhold til mat/kropp når det gjelder presset rundt hva andre / en kjæreste skal mene? 🙂

      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg