EN FAVORITT I VINTER

// annonse

Heihei ♥

I dag tenkte jeg å tipse dere om et kosttilskudd jeg har blitt helt frelst av, nemlig Vegamin D! Dette er Norges første veganske vitamin D gummy, og smaker som GODTERI. Disse er så gode at det faktisk er vanskelig å ta en, haha. Jeg elsker vitamin-gummies, det er jo bare så genialt! Men utenom at det er godt- hvorfor tar jeg disse? Som dere kanskje vet produserer kroppen vitamin D når det er sollys. Men dessverre er det lite sollys her i Norge i perioden september til april, og dermed kan mange få vitamin D mangel. Faktisk er er det den vanligste vitaminmangelen verden over, og konsekvensene kan bli overraskende alvorlige (kilde). Derfor det det viktig for meg å passe på å ta Vegamin D i disse månedene, så jeg sikrer opptaket mitt og holder meg frisk! 🙂

Funfact: Vitamin D kosttilskudd kommer ofte fra saueull, men Vegamin D er laget av vitamin D fra lav. Vitamin D fra lav tas mye lettere opp i kroppen, og er også vegansk. Så det er altså et stort pluss med dette kosttilskuddet!

Slik ser boksen og gummien ut! Vegamin D har ananas-smak, og en boksen inneholder 30 kapsler. Man tar en hver dag, og thats it! En gummy inneholder 7,5 kcal, så det er så og si ingenting.

Vegamin D fra GoodForMe🍍😋

Alle nye kunder får nå 50% på første forsendelse, og en boks til kun 99 kr! Det er ingen bindingstid. Hvis du vil lese mer/bestille så kan du klikke HER 🙂

4 kommentarer
    1. Kan du lage «Whats On My iPhone» ? 🙂 Tips til apper og vise mobilen din og hvilke apper du sverger til ? <3 Mange bloggere kjører dette innlegget nå, og det er så morsomt og inspirerende. Du virker så sjukt organisert, så lurer på hvordan din iPhone ser ut 🙏🏻 kan du pls?

    2. Kunne du heller kommet med kilde på hvor det er bevist at D-vit tas lettere opp med lav som ingrediens? Og hvorfor disse er bedre enn vanlige D-vitamin tabletter??
      Jeg er bare nysgjerrig sykepleier!

    3. Hei,
      Jeg lurte på om du hadde noen tips til hva man bør oppleve når man er i Riga? Skal på ferie nå i høstferien, alltid gøy med noen som har personlig erfaring fra stedet😄

    4. Hei. Jeg har startet en spleis for min sønn som akkurat fikk påvist epilepsi, vi bor i en gammel leilighet der dørene har råtnet opp og det ikke er håndtak på. Disse dørene må vi få byttet ut snarest da jeg ikke kommer meg inn på rommene visst han skulle få et anfall og bli bevisstløs foran døren sånn at den lukker seg. Det kom på 15.100 kroner noe som er mer enn hva jeg tjener på en måned som lærling. Håper noen snille sjeler der ute ser behovet og bekymringene vi har for dette problemet. Gjerne ta en titt og gi et bidrag om du føler for det:) spleis.no/dører

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg