KJÆRLIGHET <3

// innlegget inneholder annonselenker

Fineste Andreas & Julian (kjæresten til Glenn, ekte kjekkas) ♥

Cheers!!

Lille familien ♥ Blusen min finner dere HER og buksen HER

Altså, HVOR kjekk er kjæresten min?😭😍 *heldig*

Et lite bildedryss fra min fredag! Julia samlet en god gjeng hos henne, med deilig middag og rødvin. Jeg synes slike kvelder er uten tvil det aller koseligste man kan gjøre med vennene sine, og spør dere meg slår det byen 1000 ganger.

Ellers elsker jeg at kjæresten og vennene mine kommer så godt overens og ikke minst at kjæresten kan bli med på slike ting- det er jo så viktig og hyggelig å kunne ha et sosialt liv sammen! Ikke bare være sosiale på hver sin kant, og kun alene når man er sammen. Det er slik jeg egentlig alltid har hatt det med tidligere kjærester, og det er jo så kjedelig.. Men men, kanskje det bare betyr at vi alle har blitt voksne. Og selvfølgelig at jeg har en helt fantastisk kjæreste som ønsker å delta i livet mitt på alle plan. Jeg har ikke snakket så mye om oss enda- men vi har det virkelig så utrolig bra og sunt sammen. Jeg har med hånden på hjertet aldri hatt det så bra med en gutt noen sinne, og det er verdens deiligste følelse. Alt er så trygt, enkelt og fint. Ikke noe sjalusi, stress, overanalysering, krangling, uforutsigbarhet.. Det er når man møter den rette at man virkelig innser hvor feil de tidligere forholdene har vært. Personlig har jeg fått en så sykt åpenbaring, haha. Mer om det en annen gang, nå skal jeg hoppe til sengs! Nattinatt💖

11 kommentarer
    1. Begynner du bli litt lei av bloggingen? Jeg elsker å følge med på deg og bloggen, men det er veldig opp og ned. Hver gang du sier du skal komme tilbake, tar det et par dager, så blir bloggingen ujevn igjen. Går alltid minst 1 dag mellom blogginga

    2. Hei! Har du noen Riga-tips du vil dele, annet enn det du allerede har skrevet litt om? Skal til Riga neste måned og har lyst til å spise god mat og oppleve byen

      1. Heihei! Har egentlig ikke så mange tips utenom det jeg allerede har skrevet på bloggen, men anbefaler virkelig å laste ned appen “taxify”. Det er som uber i Riga, og er mye tryggere + mye billigere enn taxi 😀 Er visst mye shady folk som prøver å lure turister i taxi bransjen der, så vi brukte kun denne appen for å komme oss rundt <3 Håper du får en fin tur, klem!

    3. Hva tenker du om at kjæresten til Glenn var sammen med ei jente i så mange år for å plutselig bare bli sammen med en gutt? Tenk på hvordan du hadde følt deg.

      1. Jeg tenker at det er helt ok, og normalt. Noen liker jenter, noen liker gutter og noen liker begge! Jeg er glad Julian fant ut av hva som var riktig for han <3 Man kan jo ikke vite 100% sikkert før man har prøvd.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg