En perfekt kveld <3

Hei fininger!

Nå har det vært stille her noen dager, og grunnen til det er at har jeg har stresset som en gud denne uken. Kjæresten min kommer nemlig hjem i dag, og jeg har ikke sett han på nesten en mnd! Herregud, tiden flyr men også så utrolig koselig å endelig sees igjen. Og det sykeste: han fyller 30 år i morgen! Og jeg har tatt på meg ansvaret for hele bursdagen..😂 Jeg elsker jo fester, å arrangere fest osv- ikke minst hadde jeg lyst til å gi kjæresten min en bursdag han aldri vil glemme- men gud så mye arbeid det er rundt en sånn fest. Endelig er alt klart, og det kommer til å bli så utrooolig bra! Kan selvfølgelig ikke røpe noe her da det er en suprise for han, men skal ta masse bilder og vise dere feiringen etter helgen ♥

Ellers har verdens beste Benny kommet hjem fra New York, og blir i Oslo helt til september. Jeg blir så glad av å tenke på det at jeg nesten gråter, haha! Han er virkelig min hjertevenn, og jeg elsker oss to sammen. Jeg har møtt han 3 ganger på snart et år nå, så det er virkelig så etterlengtet at vi nå endelig får masse kvalitetstid i sommer. Vi feiret hjemkomsten til Benny med middag, drinker og show på Christiania i går kveld med andre gode venner, og det var SÅ koselig! Her er litt bilder fra kvelden:

Fineste girlsa ♥ 

Kjekkasen min ♥♥♥

Cheers 🥂

Elsker deg Bennybooo ♥

Nå mååå jeg løpe, for har masse mer å fikse og kjæresten sitter på flyet. Wæ!! Håper dere får en fantastisk fin helg, og så håper jeg alt blir som planlagt for min del 🤞🏾🤞🏾 Snakkes snart 😘

9 kommentarer
    1. Når kommer blogginnlegget om hvordan å overkomme sosial angst? F.eks når man møter mange folk man ikke kjenner, hvordan gjøre small-talk osv? Du sa du skulle lage et innleg om dette en stund siden.

    2. Du har jo vært i noen forhold oppgjennom årene, og hadde et langt forhold i ungdomstiden. Kan du ikke fortelle litt hvordan du kommer deg videre etter et brudd, hvordan ikke sammenligne det gamle forholdet med det nye? Jeg føler etter brudd med eksen som jeg var sammen med hele ungdomstiden i 5 år, at jeg kommer til å sammenligne neste forhold med det som var. At man får seg typiske «vaner» i et forhold, og få nye vaner med en annen føles så rart. Føles så rart at en person som var i livet så lenge, ikke skal være der nå lenger. Håper du kanskje har noen kloke ord å komme med <3

    3. Husker du la ut at du var på beachclub i Torrevieja en gang! Skal dit i sommer. Hva het den der du var?

    4. Hei du! Jeg skal flytte til Bergen i høst og gru gleder meg veldig.. har vært der kun en gang og det er 10 år siden, men har hørt mye bra bortsett fra at det regner så sinnsykt mye. Jeg er født og oppvokst i Oslo, så er redd for at jeg kommer til å bli litt gal av alt regnet haha! Har du noen gode Bergen råd og evnt hvor det er fint og bo osv?

      Stor klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg