EN SISTE DATE

Heiii!

Hvordan har dere det? Har blogget så lite det siste halvåret at jeg nesten glemmer at jeg har en blogg i blant, haha.. Men utrolig nok klikker flere tusen seg inn her hver eneste dag fortsatt, det er ganske sinnsykt! Uansett- nå savnet jeg dere litt og fikk lyst til å gi en liten update på livet ♥

Som dere vet begynte jeg å studere i august, og etter en morsom fadderuke begynte fagene for fult. Nå har vi hatt undervisning i 3 uker, og jeg trives VELDIG. Fått meg en god gjeng og blitt kjent med mange nye, skolen er superfin og fagene er veldig spennende. Alt føles veldig riktig, og jeg synes det er supergøy å endelig ha begynt på studie. Det er vel ingen hemmelighet at jeg har vært litt lei av å bare drive med blogg og sosiale medier, så jeg kjenner det er utrolig godt å ha noe å måtte stå opp til hver morgen, komme seg ut og møte mennesker, og rett og slett bare få en litt mer innholdsrik hverdag. Å jobbe 100% som influencer vil jeg personlig si egentlig kun er gøy hvis man reiser mye. Å bare sitte å leiligheten sin i Oslo og ta selfies dag inn og dag ut gir i alle fall ikke meg så mye glede/mening. Haha!

Ellers har kjæresten min vært hjemme hele sommeren og det har vært sååå kos. Vi har fått masse tid sammen, og han møtte blant annet foreldrene mine for første gang (hihi). Vi har vært masse med familie og venner, bading og soling, god mat, hatt spillkveld etter spillkveld og rett og slett bare hatt den beste sommeren. Nå er det faktisk 1 år siden vi møttes (tiden flyyyr), og jeg føler meg som verdens heldigste som har en så fin kjæreste som jeg har. Alt er så trygt, sunt, godt og fint. Ikke noe drama, ikke noe sjalusi, bare to personer som bygger hverandre opp og ønsker hverandre det beste. Slik skal det være! For en drøy uke siden stakk han dessverre snuten tilbake mot Riga, og nå er vi tilbake til avstandsforhold. Vi hadde en siste date på min fav restaurant i Oslo, Sumo Sushi, før han dro til flyplassen ♥

Verdens fineste, snilleste og beste mann ♥ ♥ ♥

Me xPP

Sumo har den BESTE sushien. Ebi ringo (den med jordbær på toppen) er min favoritt av alle, helt sinnsykt god! :))

Avskjedsnuss før flytoget <33

I morgen skal jeg forresten til Stockholm med en gjeng andre bloggere for å feire Nelly’s 15 års bursdag! De har laget i stand tidenes opplegg hele helgen med en helt sinnsyk fest på lørdagen, så jeg tror rett og slett dette blir en sykt bra tur. Blir også så kos med en liten Stockholm-reunion med Julia og Anna, godgjengen😎👯‍♀️ 👠🌸Bare å følge med på insta story for bilder!

Håper dere synes det var koselig med et lite hei fra meg igjen, sender en stooor klem til alle 😘

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg