ENDELIG GJENFORENT <3

Skinnjakke fra Karen Millen // T-skjorte fra Missguided // Tights fra Gymshark // Veske fra Céline

Hei fininger! Nå er jeg endelig på plass hos kjæresten min i Riga, etter 5 uker uten hverandre. Tror det er det lengste vi har gått hittils, og jeg må innrømme at det er veldig veldig hyggelig å være sammen igjen ♥ Avstandsforhold er kanskje ikke for alle, men jeg synes det går kjempegreit. Jeg var jo singel veldig lenge før jeg møtte kjæresten min, og var derfor “vant til å være alene” da han flyttet bare noen mnd etter vi møtte hverandre. Jeg er ganske sikker på at overgangen er mye verre hvis man feks har vært samboere i 2 år, vant til å ha han rundt deg hele tiden, sove sammen hver natt osv. Personlig prøver jeg å fokusere på det positive med et avstandsforhold for å få det til å funke! Feks hvor sinnsykt hyggelig det er når man først sees igjen, og at det da blir skikkelig kvalitetstid. Ikke minst hvor deilig det er å kjenne på å være litt nervøs, sommerfugler i magen osv når man sees for første gang på flere uker. Jeg tror også forelskelsen kan vare i årevis når man har et avstandsforhold, for man rekker egentlig aldri å bli lei før man må dra fra hverandre- haha. Nei vet dere, jeg kunne faktisk ikke hatt det bedre enn slik jeg har det nå! Men kan selvfølgelig innrømme at jeg gleder meg til å få han hjem til Oslo i sommer også, og få nesten to måneder sammen i samme by. Nå føles det nesten helt uvirkelig at det faktisk skal skje 😂💗

7 kommentarer
    1. Åå så hyggelig! Hvor lenge var du singel før du møtte typen? Og hva studerer han i Riga? 🤗

    2. Fine du! <3 Hvor langt har han kommet på studiet? Jeg skal selv begynne på 4 året til høsten. Hvis du kunne tenke deg å gå på medisinstudiet, så GO FOR IT GIRL!!! Du klarer det

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg