FØRSTE EKSAMEN LEVERT

Skulle ønske disse bildene var fra i dag, men det er de absolutt ikke. Hele dagen i dag og til ut på kvelden har jeg sittet på skolen for å ferdigstille min første hjemmeeksamen. Det er i faget “salg og kunderelasjoner”, og er en oppgave hvor vi skulle analysere salgsprosessen til en B2B bedrift- og komme med konkrete tilbakemeldinger på forbedringer. Enkelt forklart, selvfølgelig 😉 Besvarelsen skulle være på hele 16 sider utenom vedlegg osv, så det var ganske mye jobb. Men eeendelig er den ferdigstilt og levert, og jeg er glad for at jeg i alle fall har én eksamen i boks. Var veldig lærerikt å skrive oppgaven og jeg synes faget er skikkelig interresant!

Dessverre har jeg 5 eksamener til den neste måneden, så det kommer nok til å bli ganske tungt. Men men, man klarer alt man vil og jeg håååper jeg gjør det bra!! Uansett skal jeg ta meg juleferie med ekstra god samvittighet, og feire at første semester er overstått ❤️❤️ Tenk at jeg straks er ferdig med 1/6 av bacheloren allerede, tiden kommer til å gå SÅ fort.

Flere av dere som har eksamensperiode nå? Hvordan går det? 😄

12 kommentarer
    1. Gratulerer med levering! Jeg har så lyst til å overraske kjæresten med en tur på sumo sushi, men er usikker på hvilke retter som er aller best der. Har du noen anbefalinger?

      Såå gøy at du blogger igjen! ❤️

      1. Åå det er superkoselig!! Hatt mange dater med kjæresten min selv der 😀 Jeg ville anbefalt å kjøpe masse forskjellig sushi på menyen, de har så mye godt. Og ellers kanskje litt edamame bønner, bao buns, kyllingspyd eller vårruller? Kos dere! <3

    2. Eksamensperioden er så dritt, men veldig deilig med mestringsfølelsen når man endelig er ferdig.
      Må også rose deg veldig for bra innlegg den siste perioden. Det virker som at du har fått igjen mye av motivasjonen med blogg og det er gøy å kunne fortsette å følge deg her.
      Stå på videre og lykke til med resten av eksamenene! 😀

    3. Så gøy at du har begynt å studere! Har fulgt deg så lenge jeg kan huske!!

      Jeg har min aller siste eksamen nå til jul. Da er jeg ferdigutdannet adjunkt. Gleder meg skikkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg