GIRLS NIGHT

Ååååh, se hvem som har kommet hjem til mammaen sin!! SMELT. Altså jeg klarer nesten ikke se på disse bildene en gang, hvordan kan hun være så søt😩😍 Definitivt en liten jente som også ville smake på middagen i kveld, haha. 

Uansett, jeg er altså hjemme igjen i Oslo som dere ser. Og det er så digg! Føler meg litt slem mot kjæresten som skriver det, men ja- det var faktisk skikkelig etterlengtet med litt alenetid nå. Siden jeg kom hjem har jeg nesten bare vært alene: hatt hjemmespa, ryddet, vasket, sortert i ting, jobbet, shoppet litt.. Har ikke følt på behovet for å være sosial et eneste sekund, haha. Kost meg SÅ mye i eget selskap, og selvfølgelig sammen med lille Molls da som jeg har savnet i hjel. Verdens beste datter/hund ❤️ I dag er det også loner-fredag, og planen nå er å ta hårkur, ansikstmaske, smøre meg med body lotion osv før jeg legger meg i rent sengetøy og titter litt på serier før jeg tar kvelden. Nydelig!!

Vi snakkes mer i morgen dere, ønsker alle en goood helg 😊 

10 kommentarer

Siste innlegg