HANGOVER FRIDAY

(annonselenker) Kjole nelly HER // hårbøyle na-kd HER // støvletter nelly HER

I går hadde jeg julebord med klassen på studiet mitt! Vi var først på et lite vors hos en av jentene, før vi dro videre på Bølgen & Moi Tjuvholmen. Der var det julemiddag, vin og god stemning før vi trasket videre på byen. Siden det har blitt 23 års aldersgrense på nesten alle utesteder i Oslo og de fleste i klassen er et par år yngre enn meg, så endte vi opp med å dra på Heidis av alle steder. Haha 😂 Men der et det jo alltid stemning, så det ble en morsom tur ut på byen også! Jeg er så glad for at det sosiale på skolen er såpass bra, og har fått så mange fine nye venner. Det gjør studiehverdagen sååå mye bedre!! 😍

I dag derimot har jeg egentlig vært helt død. Jeg drikker veldig sjeldent og fester enda sjeldnere, så da kjenner jeg det godt dagen derpå. Faktisk har jeg ikke gjort noe som helst produktivt i hele dag, bare trøkket i meg maaasse mat og sett på tv. Fredagen sin det! Vi snakkes mer i morgen fineste dere, ønsker alle en god helg 💗💗

7 kommentarer
    1. Så koselig! Virker som du stråler om dagen!<33 Forresten, appropo utesteder – har du noen du kan anbefale? Hvor drar du ut om du drar ut, eller vet du hvor mennesker på 22-25 drar? Skal til oslo om ikke så lenge så setter pris på tips<3

    2. Så fine dere var! 🙂
      Hvordan kombinerer du trening/sunn livsstil og drikking, har du noen tips? Er selv i prosessen med å «stramme opp» litt, spiser sunt og trener, men er også vanskelig å si nei til fester man blir invitert på fordi alkohol sakter ned resultatene man vil ha 🙂 og ikke minst å forklare det her til folk uten å virke kjip haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg