HELLO, ALTA

Wohoo, farmen-girlsa er på plass hos Sølvi i Alta! Denne turen har vært planlagt i månedsvis, og endelig er vi her. Det er faktisk min første tur til Nord-Norge noen sinne, så det er utrolig spennende. Vi kom i går- og har allerede rukket å besøke et ishotell, kjørt reinslede og dratt på snøscooter safari. Herregud, den turen her er virkelig helt ubeskrivelig magisk og en opplevelse for livet. Gøy å gjøre så mye man aldri har gjort før! Viser dere fler bilder senere, ville bare gi en liten update. Nå er det middag her på Gargia Fjellstue, og i kveld står prosecco, jacuzzi og forhåpentligvis litt nordlys på planen 😍

7 kommentarer
    1. Jeg bodde i Alta i 3 år når jeg gikk på lærerhøyskolen jeg. DET var 3 fine år, med et helt annet liv. Veldig fint å bli kjent med landet sitt. Se at folk nordpå er helt annerledes i væremåte, og alt. Jeg var masse i Kautokeino hos venninne i påsken, kjørte scooter, var på samisk Grand Prix, og reinkappkjøring hver påske. Bål og lavvo og masse kos. Nordlys hver ettermiddag på vei hjem fra skolen. Har du mulighet så prøv en lengre periode der oppe 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg