HELLO, LOFOTEN!!

Etter en fantastisk uke i Riga bar det rett av gårde til Nord-Norge og Lofoten med en liten vennegjeng! Herregud så stas. Jeg som ikke hadde vært i Nord-Norge i hele mitt liv, og så ble det både Lofoten og Alta nå i 2019. Ikke minst fikk vi en liten svipptur innom Harstad for lunsj før vi kjørte videre til Lofoten, haha. Nord-Norge er virkelig helt fantastisk flott, så jeg skjønner godt all skrytet jeg har hørt opp gjennom årene. Lofoten er uten tvil noe av det vakreste jeg har sett, og strendene er helt sinnsyke. Ikke minst fjellene, og alt annet av natur.. Haha! Vi bor i en liten Rorbu et sted som heter Nusfjord, og det er på terrassen vår jeg har tatt bildene over. Kommer ikke over hvor idyllisk det er her, får virkelig ro langt inn i sjela av å være slike plasser. Herregud som jeg hadde elsket å ha en hytte her om det bare var et par timers kjøretur fra Oslo!

Vi er her kun i 3 dager, så vi prøver virkelig å utnytte tiden og se så mye som over hodet mulig. Det har vært en del fjellturer allerede, og i morgen skal vi ta turen til Henningsvær. Gleder meg! Viser dere fler bilder fra turen senere, ville bare si titte innom og si hei. Klem ♥♥♥♥

6 kommentarer
    1. Hei! Innså nå at bloggen din ikke lenger kommer opp i feeden på bloglovin, selv om man følger deg! Krysser fingrene for at du får fikset det. Nyt Lofoten!! Xx

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg