HELLO RIGA

– Some pictures from the last days – 

For en uke siden dro jeg til Riga for å besøke kjæresten min (derfor det har vært så stille her inne, haha). Skulle egentlig hjem i går, meeen så bestemte jeg meg for å bli et par dager til. Er så koselig å være med kjæresten min igjen, vi er jo fortsatt nyforelsket, og jeg prøver å nyte denne fantastiske tiden så godt jeg kan. Avstandsforhold gjør egentlig det hele enda bedre, for følelsen når man først ser hverandre igjen kan nesten ikke beskrives. Sommerfugler i hele kroppen 💖 Forelskelse og kjærlighet er virkelig det fineste i hele verden, og jeg er så glad for at jeg har fått oppleve det igjen.

Dessuten har jeg denne gangen funnet verdens beste gutt, og opplever kanskje for første gang i mitt liv sunn kjærlighet. Hvor man bare løfter hverandre opp, ingen usikkerheter og alt er bare trygt og fint. Jeg har uten tvil vært i et par veldig usunne forhold hvor jeg egentlig stort sett bare har hatt det dritt, og sånn skal det IKKE være. Du og jeg fortjener kun det beste, og man skal ikke kaste bort tiden sin på en som ikke fortjener den. Det finnes en der ute som kommer til å elske deg og forgude deg for akkurat den du er, det lover jeg- og noe annet enn det skal man rett og slett ikke finne seg i. Klem til dere ☺️

6 kommentarer
    1. Du er bare så skjønn! Håper du koser deg masse i Riga <3
      Du har helt rett, man fortjener kun det beste.

    2. Koselig å høre at dere har det så fint sammen, du fortjener en som behandler deg bra <3 Helt enig i at det er fantastisk å være forelsket. Har vært sammen med kjæresten i litt over ett år, og får fortsatt sommerfugler i magen hver gang jeg ser han. Føler meg som verdens heldigste jente, og det er slik det skal være. Kjærlighet er det beste<3

    3. Wow så fin du er 🙂 bildet kledd i svart var smashing! Unner deg all lykke og kjærlighet du kjenner disse dager, og du har så rett i alt du skriver her. Har alltid selv sagt fyrverkeri eller ingenting, er heller singel enn i et dårlig forhold. Heier på deg! Klemmer

    4. Hei Andrea!

      Jeg skal til Riga med kjæresten neste helg, har du noen anbefalinger på hva man kan gjøre der? <3

    5. Hei! Jeg reiser til Riga om to uker sammen med en jentegjeng og lurer på om du kan komme med noen anbefalinger om hva man kan gjøre der, restauranter osv 😀

    6. Hei! Åssen er det med språkforskjell ved å ha en latvisk kjæreste? 🙂 Dere kommuniserer på engelsk regner jeg med?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg