HOLA HOLA

Hei fraaaaa… Spania og Marbella!🌵

Endelig er jeg tilbake i Puerto Banus, og det er faktisk tre år siden sist jeg var her nå. Dette er uten tvil min favorittdestinasjon på sommeren, og har du ikke vært her så anbefaler jeg virkelig å dra. Det er ganske pricy, men helt utrolig fint, masse bra shopping, 10/10 festliv, nydelig havn med sinnsyke yatcher og fantastiske beach club’er. Bildene i dette innlegget er fra Nikki Beach i går, og vi planlegger faktisk å dra tilbake allerede i morgen. Hva er vel bedre enn dagsfylla på en digg beachclub med gode venner? 😍

Beklager min sporadiske blogging, men jeg har mistet det helt.. Haha! Er helt ute av bloggverdenen, leser ingen blogger og glemmer nesten at jeg har en blogg eller at det i det hele tatt eksistrerer for tiden. Håper jeg finner tilbake til gode vaner, men kan ikke love noe mer enn litt blogging her og der som nå. Jeg er mer aktiv på instagram og insta story hvis dere ikke følger meg der, og kommer til å legge ut masse denne ferien. “Andrea Badendyck” heter jeg på instagram, enkelt og greit 😉

Ellers har jeg det veldig veldig fint for tiden, kjæresten min er tilbake i Oslo for sommerferie og jeg gleder meg masse til å få kvalitetstid sammen med han. Har ingen store planer enda, men vi vurderer en liten kjærestetur et eller annet sted i starten av august. Utenom det skal jeg bare nyte sommeren i Oslo, og også selvfølgelig være masse med venner og familie. Om en måneds tid begynner jeg på skolebenken, og jeg har faktisk allerede fått skoleplass. Mer om det senere, men veldig veldig spennende! Håper dere har det tipp topp, sender alle en stooor klem ♥

7 kommentarer
    1. Så at du i ditt forrige innlegg hadde rabattkupong for NA-KD 🙂 er det slik at man betaler noe ekstra, som toll?

    2. Hei Andrea! 🙂

      Jeg har fulgt bloggen din helt siden 2011, og jeg syns du har gjort en strålende jobb i alle disse årene.
      Men ettersom det blir publisert færre, og færre innlegg så har det gått fra at jeg var innom hver dag, til 1-2 ganger i måneden.

      Det er jo feks youtube som jeg tror du hadde passet veldig bra til! Heller lage vlogs enn blogginnlegg.
      Prøver ikke å være nedlatende, men forstår ikke helt hva som er grunnen med å fortsette å blogge når det nesten ikke finnes noe motivasjon rundt det lenger.

      Jeg forstår at ting forandrer seg, og at man nå kan leve på instagram da det har blitt veldig stort.
      Men skulle nesten heller ønske jeg kunne følge deg på youtube, og se morsomme vlogs av reiser osv, når du har tid, motivasjon, og føler for det. Enn å klikke seg innom en gang i måneden og nesten det eneste som er da er reklame innlegg, betalte innlegg osv. 🙂

      Mvh Nina

      1. ps; Vet at flere innlegg som dette ovenfor ikke er reklame-innlegg altså. Men bare det at det nevnes i omtrent hvert innlegg at det ikke viser til noe glede eller motivasjon rundt det mer. 🙂

    3. Hei! Kan du lage en Riga-guide? Skal til Riga med kjæresten i sommer og trenger litt tips om hva man kan gjøre og hvor man burde spise

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg