IM BACK <3

Heihei!

Herregud så rart det føles å logge inn her igjen. Nå er det over en måned siden jeg har blogget, og for å være helt ærlig føles det enda lenger siden. Pausen min var egentlig aldri planlagt, men så skjedde vel livet litt. Det har vært mye for meg den siste tiden på privaten, og også et eneste stort flyttekaos i desember. Kan vel også innrømme at mørketid og vinter har gjort meg ganske demotivert og uinspirert når det kommer til alt av sosiale medier. Men nå bestemte jeg meg for å sette i gang igjen, og føler at jeg har fått den pausen jeg trengte. Skal vise dere bilder og fortelle mer om hva som har skjedd den siste måneden veldig snart! Mye spennende har skjedd i livet mitt og jeg føler jeg er på et veldig bra sted akkurat nå 💛

Genseren har flinkeste og snilleste mammaen min strikket!

Å komme tilbake etter en så lang pause kan nok bli litt utfordrende, da jeg føler jeg er helt ute av alt med blogg og bilder nå- haha. Derfor tar jeg i mot ønske-innlegg med et stort takk! Ellers håper jeg dere også har det fint, og at det nye året har startet bra. Love you!! 💋

8 kommentarer
    1. en ting jeg lurer litt på.. du er jo relativt opptatt av sminke, men det virker som du gir totalt faen i brynene dine? eller prøver du å la de gro?

      1. Herrefred. De ser jo helt greie ut… Mine bryn er også naturlig tynne, har nesten ikke hår. Har prøvd å la de gro men det nytter ikke. Synes heller ikke det er sånn kjempefint med «instagram bryn», ser ganske kunstig ut. Tro det eller ei, ikke alle er helt obsessed over tykke øyebryn! Mange av oss nøyer oss med å nappe dem litt og trives med tynnere bryn enn det som er på moten for tiden 😁

    2. Yeeey😍
      Ønskeinnlegg:
      1. Sett på alarm hver time gjennom en dag og ta et bilde av det du gjør den timen, og legg ut blogginnlegg om hele dagen.
      2. Å lese svar på spørsmål er ALLTID det gøyeste!!!
      3. Kjærlighetsfronten💃🏼💃🏼

    3. Hei Andrea <3
      Så utrolig deilig å se at du er tilbake!! Gledes til oppdateringer nå. Hvordan får du så hvite tenner?? Så fint 😀

    4. Andrea sparer ikke bryn, hun napper de, og likerbare ikke å ha noe på de. Men hvis flere kunne lært seg å bruke bryns øyenskygge som blir veldig naturlig, i stedet for de blyantene så hadde det sett veldig pent ut på Andrea. Hun bruker forsåvidt mye sminke i ansiktet, og har satt på øyenvipper, så jeg kan skjønne at folk lurer på hvorfor hun ikke gjør noe med bryna. Akkurat som at looken alltid ser u-ferdig ut.
      -Makeup artist

      1. Snakk om å skape press og fremme dårlige holdninger. Om man sminker seg, men ikke går “all in” så ser “looken” uferdig ut? Alle må da få lov til å sminke seg så lite eller mye man bare vil uten at noen skal kommentere at det ikke er bra nok? For en unødvendig kommentar.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg