JEG HAR DESIGNET EGNE GENSERE!!

// Reklame for eget design

Omg omg omg, jeg har en fantastisk nyhet å dele med dere! For et halvt års tid siden fikk jeg tilbud om å bli med i en design konkurranse arrangert av NA-KD, hvor 4 jenter fra 4 forskjellige land konkurrerer om å lage den bestselgende genseren. Og den som vinnner, får designe en helt egen kolleksjon! Altså sånn 20 forskjellige plagg, alt fra bikinier, kjoler, smykker, sko, jakker, bukser.. Hva enn man vil lage egentlig. En drøm eller hva? ♥

Og nå på søndag lanserte endelig mine gensere, og jeg er SÅ fornøyd. Denne genseren ble akkurat sånn jeg ville ha den! Den er enkel, men samtidig skiller den seg ut med alle de fine detaljene. Passformen er perfekt og genseren er cropped slik jeg foretrekker dem kombinert med en highwaist bukse. Denne genseren passer likte godt til hverdags som til en middag ute med venner/byen, og det er det jeg liker så godt med den. Den kan rett og slett brukes i de fleste situasjoner, og vil alltid være en perfekt “go-to” genser når man har dårlig tid eller ikke finner noe å ha på.

Kjøp den i svart HER

Kjøp den i hvit HER

Hittil leder jeg konkurransen, og det er sååå gøy! Herregud, tenkt om jeg faktisk vinner og får lage min helt egne kolleksjon??? Wow wow wow. Genserne mine er forresten limited edition og kommer ikke tilbake på lager, så det kan være lurt å sikre seg størrelsen sin før det er for sent. Flere størrelser begynner å bli utsolgt, og dette går fooort 😄 Jeg bruker strl small i mine, og med koden “NEWCOLLAB” får dere 15% rabatt. Håper dere liker de, fortell meg gjerne hva dere synes!! 💘💘💘

5 kommentarer

Siste innlegg