JEG KAN NESTEN IKKE VENTE TIL I KVELD..

For da er det Farmens finalefest!!!! Herreguuuud så sykt. Farmen-eventyret er straks over, og det har gått så altfor fort. Tenk at Farmen har gått på tv i hele 3 mnd.. Og ikke minst at det snart er 3 mnd siden jeg kom hjem fra gården. Jeg savner faktisk Farmen hver eneste dag, og jeg synes på mange måter at det er ganske trist at jeg aldri skal få oppleve det igjen. Hva jeg har vært med på kan faktisk ikke beskrives med ord, og jeg er så ubeskrivelig takknemmelig for denne opplevelsen. Jeg føler jeg sitter igjen som en ny og bedre versjon av meg selv, med masse ny kunnskap og erfaringer. På mange måter føler jeg at Farmen ga meg en slags ny livsgnist, selvom det kanskje høres rart ut. Jeg har også blitt kjent med et knippe fantastiske mennesker som jeg har blitt utrolig glad i ❤️ I kveld skal eventyret vi har vært med på feires med en stor finalefest, og selvfølgelig skal vi feire vinneren av Farmen 2018. Jeg gleder meg helt sinnsykt! Og det skal bli så gøy å se den fine gjengen min igjen.

Kameraet blir med, og jeg kommer til å være aktiv på insta story i løpet av kvelden. Om du ikke følger meg der allerede så heter jeg @andreabadendyck på instagram :))

29 kommentarer
    1. Jeg vet ikke om du har sett deg selv i bakgrunnen på intervjuet til Paal og Miranda, men det er utrolig trist å se at jenter fortsatt oppfører seg på denne måten mot hverandre. Med blikking, analysering fra topp til tå og tisking/hvisking rett bak ryggen på personen. Håper du ser på det og virkelig tar det til deg, prøver å jobbe med det og bli en bedre versjon av deg selv. Vise girlpower.

    2. Jeg så på intervjuet her og det skremmer meg litt hvordan du oppfører deg. Stakkars kjæresten til Pål. Hun sier hun føler seg ukomfortabel så står du bak og gir henne stygge blikk og ser på henne opp og ned.
      HVA SKJEDDE MED JENTER SOM ER SNILLE MED HVERANDRE?!! Kom igjen Andrea, du er bedre enn det her. Ikke ødelegg et så fint forhold som de har sammen. Jeg heide på deg gjennom hele farmen, men altså dette intervjuet her falt søren meg ikke i smak hos meg.

      1. Dette har blitt oppfattet HELT feil. Jeg har møtt jenta før og har absolutt ingenting i mot henne- jeg bare skjønte ingenting da Paal plutselig tok med seg “kjæresten” på finalefest- når han var singel for bare noen dager siden, dater og er på tinder. Personlig lurte jeg på om det hele var et pr stundt.. Det er DET jeg snakker om i bakgrunnen der, ikke henne.

        1. Dette må være den dårligste unnskyldningen jeg har lest. Ufyselig oppførsel. Uansett om du var overrasket over at han hadde kjæreste, så reaksjonen din kvalmende.

    3. Hei Andrea 😍✨ så fin ytterjakke og bukse du hadde på deg under finalen, kan jeg spørre hvor de er fra?

    4. Upsi, ja dette var uheldig. Glad jeg ikke er utsatt for blikkene dine bak ryggen min.
      Skjønner det er kjipt for deg at Paal har kjæreste, men sånn oppførsel er ikke spesielt sjarmerende.

    5. Jeg skal helt innrømme at den unnskyldningen din for blikkene dine i bakgrunnen av det intervjuet med Paal og kjæresten må være den dårligste unnskyldningen jeg har hørt. Holder med de over her med at jeg er glad jeg ikke er utsatt for de blikkene dine, dette var usmakelig.

      Måtte faktisk se videoen igjen hvor man bare fulgte med på deg og søsteren din, hvisking, og du snur deg flere ganger for å se på henne og bare måten du målte henne. Wow, forventet ikke dette av deg.

      Dette lukter sjalusi og mean girl.

    6. jeg har alllltid vært stor fan av deg men nå fikk jeg avsmak. selv om du sier du “ikke snakker om henne” er kroppsspråket ditt ufyselig, du står å peker og gir stygge blikk. det var rett og slett kvalmt. blogger exposed. her minna du meg noe sjukt på regina george, not in a good way

    7. Enig med de andre her, veldig usjarmerende oppførsel på den videoen. Blikkene, hviskingen, ansiktsuttrykkene – ja hele kroppsspråket ditt sier alt. Og den unnskyldningen din der oppe der, den var veldig tynn altså. Du var overrasked over at Paal hadde fått seg dame så fort, lurte på om det var et pr-stunt? Hvis du hadde vært overraska så hadde du vel bare snudd deg rundt for å se hva som skjer, og så sett litt «sjokkert ut», kanskje smilt og ledd litt, og så vendt deg tilbake til de andre. Ikke disse gjentakende stygge blikkene, ikke måle jenta opp og ned med øynene dine, dulte borti de andre og hviske og tiske. Jeg hadde ikke likt å se på den videoen hvis det var meg du så sånn på, hadde følt meg veldig ille til mote..

      Kanskje du burde tenke litt over kroppspråket ditt da, ansiktsuttrykkene dine? Vi er jo flere som reagerer på dette.

    8. hvis du var overrasket over at pål kom med kjæresten gir det vel mer mening å blikke han enn jenta? dårlig unnskyldning. det der er ikke classy eller sjarmerende oppførsel, det er rett og slett kvalmt. det eneste man legger merke til i denne videon er oppførselen din.
      å falle så lavt at man må blikke ned, le og peke på en annen jente for å føle seg bedre er lavmål.

    9. Hei!

      Håper virkelig ikke du tar til deg alt det slemme disse jentene skriver. Hvilken som helst jente hadde reagert på akkurat samme måte i samme situasjon. Det vet jeg at jeg selv hadde, og alle venninnene mine. Jeg støtter deg 100 %. Vit at det bare er folk som er sjalu på deg som dømmer deg for dette. Det gjør i hvert fall ikke jeg. Stå på, gleder meg til neste blogginnlegg.

      Hilsen Marthine

      1. Det hadde jeg da aldeles ikke. Men nå er jeg ikke mentalt 14 år heller da, så det er vel der det ligger. Jeg er voksen nok til å holde stygge blikk for meg selv og oppføre meg. Og hvilken «situasjon»?? At Paal hadde fått seg dame på kort tid? Er det liksom sjokkerende og verdig bitchy blikk? I 9. klasse hadde det kanskje vært tilfelle, men der er jeg ikke lenger. Glad jeg og mine venninner har vokst forbi det.

        Og sjalu? Haha, på hva da egentlig? Det skal jeg love deg at jeg ikke er. Vi bare reagerer på oppførselen på filmen, hvordan får du det til å dreie seg om sjalusi? Den er så vanvittig oppbrukt den unnskyldningen der, «de er bare sjalu» 🙄

    10. Synes folk over her er alt for slemme… Vi vet ikke hvordan situasjonen var, dessuten tror jeg de fleste av oss opptrer litt annerledes i fylla enn det man ville gjort ellers. Man skal ikke være så dømmende på folk bare fordi de er offentlige personer. Håper ikke du tar deg alt for nær av det Andrea <3

    11. Hei. Jumpsuiten du hadde på finalefesten var kjempefin. Hvordan er den i str og er den veldig åpen på siden? At puppene viser lizzm😅

    12. Hei Andrea. Du hadde sååå fin øyenskygge på deg på finalefesten, hvor kjøpte du den?? Jeg Elsket å se deg på farmen. Du var min favoritt(jeg ble lei meg når du røk ut) Men nå er du min favoritt blogger som du har vært i mange år. ❤️I LOVE YOU SO MUCH AND YOU ARE SO CUTE❤️

    13. Så på deg som en kjempe jordnær, søt og snill jente. Men etter denne videoen- slem, «mean girl» og utrolig barnslig. Veldig synd egentlig, og hvor feil man kan ta. Heldigvis virker denne Miranda som en fantastisk og blid jente, du ser grusom ut i forhold bak der med ølflaska di. Skjerpings, kvalmt

    14. Synes folk over her er alt for slemme… Vi vet ikke hvordan situasjonen var, dessuten tror jeg de fleste av oss opptrer litt annerledes i fylla enn det man ville gjort ellers. Man skal ikke være så dømmende på folk bare fordi de er offentlige personer. Håper ikke du tar deg alt for nær av det Andrea <3

      Helt enig V👍

    15. På det TV-intervjuet hvor du står i bakgrunnen har du en meget sjalu utstråling på naturlig vakre Miranda. Du fremstår som falsk og misunnelig. Det at du var overrasket over at han faktisk hadde en kjæreste rettferdiggjør ikke de umodneblikkene dine som i psykologien, kalles for usynlig mobbing.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg