JEG PLEIDE Å HATE DETTE..

// inneholder reklame

God kveld, fininger! ♥

Har dere det bra? Selv er jeg ganske sliten og egentlig litt tiltaksløs i dag, men men- slik er det vel for oss alle i blant. Jeg hadde i alle fall en veldig fin start på dagen! Kl 11.00 var det klart for lunch event på Christiania med Nouw & Nine Agency, + en god knippe forskjellige influencere. Blogg-eventer var det verste jeg visste for noen år siden, og jeg nektet rett og slett å dra på det. Grunnen til det var nok hovedsaklig fordi jeg var veldig mye mer sosialt usikker da jeg var yngre, og det var rett og slett langt utenfor komfortsonen min å skulle mingle med fremmede mennesker. Nå derimot er jeg faktisk nesten helt “herdet”, og slike ting er faktisk ikke vanskelig for meg lenger. Jeg synes nesten det er litt sykt hvor mye jeg har forandret meg på den fronten, for før klarte jeg nesten ikke snakke med nye mennesker, fant ikke på noe og si, og ble bare superklein. Mens  nå er det faktisk noe jeg vil si jeg er direkte flink på! Skal sies at jeg har jobbet mye med meg selv de siste årene, så det er selvfølgelig ikke noe som har kommet over natten. Men jeg har faktisk gått fra å være sosialt usikker til å være sosialt trygg på meg selv. Det er en fantastisk god følelse!

Akkurat dette synes jeg er veldig interessant og tror absolutt jeg har litt forskjellige gode tips å komme med hvis det er noen av dere som kjenner dere igjen i slik jeg var før- men tenker vi tar det litt senere. Si i fra hvis det er interresant og hvis dere vil høre litt mer om hva jeg gjorde/hvordan jeg jobbet med det. Kanskje i en video? ☺️ Anyways, her er litt bilder fra dagen i dag:

Fine Monica og Sara! Disse to jentene ble jeg faktisk kjent med i dag, og begge var veldig inspirerende. De har sitt hovedfokus på instagram hvor begge har mange følgere og er utrolig flinke, så var gøy å høre litt forskjellig tips og triks på den fronten. Selv har jeg jo ikke peeeeiling på alogoritmer og tjo og hei, så morsomt å lære litt fra andre som har satt seg inn i det🤓🤓

Driiinks! Til manges store skuffelse var de alkoholfrie, haha. For meg som skulle på trening etterpå var det nice derimot 😜

Fotoboks!! Like stas hver gang 📸📸

Lunsj- naaaam!! Jeg spiste en kremet kantarellpasta, så digg😋

Min bloggpartner in crime, Julia! 💖 Jakken min er fra hm // Buksen finner dere HER // Støvlettene HER

Nå skal jeg pakke litt før jeg legger meg, for jeg stikker nemlig til Trondheim i morgen! Skal besøke Madicken (søsteren min), så det blir skikkelig kos. Nattinatt dere ♥

13 kommentarer
    1. Ja til innlegg om hvordan du ble sosial trygg !! Og gjerne noen tips til oss som hater smalltalk, hvis du har😅

    2. JA til video/innlegg på hvordan du ble sosialt trygg. Jeg er så utrygg i sosiale sammenhenger, og hater blant annet smalltalk. Dette stopper meg også i å være sosial i det daglige, og er skikkelig kjipt for å være ærlig.

    3. Du er så fin med kort hår! Forresten så har bloggen din blitt veldig treig, bildene bruker kjempelang tid på å laste seg inn…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg