Kjærestebesøk <3

// inneholder annonselenker

Jakke fra Berskha // Bukse fra Bikbok // Koffert HER // Sneakers HER (veldig store i strl, jeg har en strl mindre enn vanlig)

Hei fininger ♥ 30 års dagen til kjæresten var helt PERFEKT, og han ble sååå glad. Herregud for en fantastisk dag! Skal fortelle dere mer og legge ved et lite bildedryss senere 🙂

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra Riga, etter å ha vært på besøk hos kjæresten i et par dager. Landet rundt kl 00.00 i natt, akkurat i tide for å rekke 17. mai champagnefrokost i morgen- hihi. Fler som gleder seg til nasjonaldagen? Det er jo en av de beste dagene i året, og siden jeg var i begravelse på 17.mai i fjor så er det ekstra stas med feiring i år. Det er jo to år siden sist! Og da var jeg faktisk i Bergen, så det er 3 år siden min forrige 17.mai i hovedstaden. Gleder meg veldig, og håper dere også får en fantastisk fin dag 🎉💗

6 kommentarer
    1. Hei, husker du var sammen med en fyr fra du var 13-18(?) og Så ble det slutt… jeg er i samme situasjonen nå, og jeg skjønner virkelig ikke hvordan jeg skal komme meg videre, og plutselig ikke ha han i livet mitt lengre. Plutselig skal jeg gjøre alt alene: sove alene, spise alene, alene på søndager. Føler meg helt fortapt 🙁 har du noen råd?

    2. Ser ut som du har kost deg veldig i Riga!
      Hadde vært gøy om du hadde laget et innlegg om hva du anbefaler i Riga 😀

    3. Har du farget håret tilbake blondt eller er det mini kollor fargen som slipper så mye i håret ? ❤️

    4. Hei. Har nylig gått inn i et avstandsforhold med kjæresten min jeg også, og ikke vært særlig positiv ti det. Men nå ble jeg skikkelig motivert til det når jeg leser hvor positiv du er til det haha, så takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg