MOTIVERT

// inneholder annonselenker

Sports-bh HER (nå på 30% avslag!!) // Tights HER

Hei fine dere! Nå er jeg hjemme i Oslo igjen etter en fin helg i Trondheim, og jeg kickstartet uken trening på Barrys både i dag og i går! Altså de bootcampsene der er noe for seg selv- man DØR jo. Men samtidig er det så sykt deilig å få kjørt seg skikkelig og virkelig føle at man har hatt en god økt. Det er jo vanskelig å presse seg selv maks når man trener alene og ingen ser på, personlig er jeg i alle fall ikke flink til det. Elsk på Barrys! Målet er å komme i den beste formen jeg noen sinne har vært i til sommeren, og planen er minst 2-3 økter der i øken + 1-2 økter ekstra på Sats og generelt mer mosjon i hverdagen. Spesielt til våren tenker jeg å gå mye turer, prøve å gå steder i stedet for å ta bussen osv. Ikke minst løpe i frognerparken som faktisk ligger 2 min å gå unna leiligheten min- YAY. Fler som er motiverte på treningsfronten for tiden? 

Ellers kom Julia akkurat til meg- vi skal jobbe sammen resten av kvelden og ha sleepover. Så koselig! Vi har faktisk meldt oss på en pilates gruppetime kl 07.00 i morgen tidlig, noe jeg egentlig angrer på allerede.. Det blir TUNGT, haha. Men tenk for en kickstart på dagen 👊🏽⚡️⚡️ Snakkes snart igjen fininger!

2 kommentarer
    1. Har du en løsning på hvordan man unngår streker etter undertøyet i tightsen? Syntes alltid det blir for varmt å trene med genser over 🙂

    2. Er det styrke du trener på sats da? Har du et styrkeprogram? Lager du det selv eller har du fått hjelp av en PT eller andre? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg